14 Oktobar 2019

Velika nagrada Japana u okviru FIA kalendara Formule 1 za 2019. godinu - trka - nedelja

Velika nagrada Japana u okviru FIA kalendara Formule 1 za 2019. godinu - trka - nedelja
Vreme: Kvalifikacije: sunčano i vetrovito, temperatura vazduha 22,7-21,5°C, temperatura staze 38,6-34,0°C;
Trka:  sunčano i vetrovito, temperatura vazduha 22,0-21,2°C, temperatura staze 35,5-27,9°C

 

Frederik Vaser (Frédéric Vasseur), šef tima Alfa Romeo Racing i generalni direktor kompanije Sauber Motorsport AG: „Prijavili smo se za trku nadajući se da ćemo biti u prvih deset, ali na kraju nismo uspeli da se izborimo za poene nakon prvih krugova. Mnogo bolji tempo smo imali u poslednjem delu, sa mekim gumama, te ćemo morati da istražimo šta se desilo i analiziramo podatke kako bismo uspevali da obezbedimo isti nivo performansi tokom cele trke. Na tako zahtevnoj stazi, moramo da izvučemo najbolje rezultate iz automobila u svakom trenutku ili će konkurenti prevagnuti, kao što se sada desilo.“

 

Kimi Raikonen (Kimi Räikkönen) (bolid broj 7):

Alfa Romeo Racing C38 (Šasija 06/Ferrari) Kvalifikacije: 13. mesto
Rezultat u trci: 14. mesto Najbrži krug: 1:33.190
Gume: Nove srednje 15 krugova - nove tvrde 21 krugova - nove meke 15 krugova

„Razočaravajući kraj našeg vikenda. Uvek se maksimalno trudimo da ostvarimo dobre rezultate, i automobil je na kraju bio dosta dobar na poslednjem setu guma. Imali smo rezultate koji su za tri, četiri sekunde bili bolji nego na početku trke, ali nažalost smo do tada izgubili dosta vremena i naš rezultat tog popodneva je bio doveden u pitanje. Nismo mogli da pronađemo ravnotežu između prve dve epizode sa srednjim i tvrdim gumama, jednostavno nisu funkcionisale i nisam imao prednji deo. Moramo da analiziramo podatke kako bismo razumeli šta se desilo i šta treba da popravimo, da bismo mogli da konzistentno imamo performanse koje smo imali u poslednjem delu trke.“

 

Antonio Đovinaci (Antonio Giovinazzi) (bolid broj 99):

Alfa Romeo Racing C38 (Šasija 04/Ferrari) Kvalifikacije: 11. mesto
Rezultat u trci: 16. mesto Najbrži krug: 01:32.369
Gume: Nove srednje 18 krugova - nove tvrde 31 krugova - nove meke 2 kruga

„Bio je ovo težak vikend za nas. Uslovi nisu bili idealni zbog vetra, ali na kraju krajeva, za sve je isto tako da moramo da se usredsredimo na naš zadatak. Naš tempo bio je bolji na kvalifikacijama nego u trci u poređenju sa našim rivalima i moramo da razumemo zašto. Potencijal automobila postoji, ali moramo da nastavimo s radom kako bismo napredovali pre poslednjih nekoliko trka i ostvarili što bolji rezultat u ostatku sezone.“

 

Informacije za medije:

Svi sadržaji za medije biće dostupni na sledećem linku tokom vikenda u Suzuki:  bit.ly/2pqtj5r

 

O brendu Alfa Romeo:

 

Od osnivanja u Milanu,  u Italiji, 1910. godine, Alfa Romeo je dizajnirao i konstruisao neke od najekskluzivnijih automobila, sa najviše stila u istoriji automobilske industrije. Tradicija se nastavlja i danas, kako Alfa Romeo nastavlja da na jedinstven i inovativan način pristupa dizajniranju automobila.

U svakom Alfa Romeo modelu, tehnologija i strast sjedinjuju se da bi stvorili istinsko umetničko delo - svaki detalj je ključan, svaki deo dizajna predstavlja savršenu harmoniju lepote i svrhe, inženjerskih proračuna i emocija. Potpuno oživljavanje duha brenda Alfa Romeo i dovođenja njegove privlačnosti širom sveta na najviši mogući nivo jedan je od prioriteta FCA grupe.
Pridržavajući se jasne i dobro definisane strategije, Alfa Romeo ispisuje novo poglavlje u svojoj više od jednog veka dugoj istoriji koja predstavlja izvrsnu priliku da se ostvari pun potencijal brenda. Danas, Alfa Romeo je istinski predstavnik najboljih resursa, talenta i praktičnog znanja kojima grupa raspolaže. Prvo sa modelom Giulia, a onda i ne tako davno sa modelom Stelvio, Alfa Romeo je stvorio dva modela koji odišu čistim i originalnim duhom brenda
- koji se odmah prepoznaje kroz njihov karakter. Ovi modeli  predstavljaju  potvrdu duha mehanike emocija (La meccanica delle emozioni) koji Alfa Romeo poseduje, kao i ključne primere onoga što ljudi sada očekuju od ovog prestižnog brenda.

Alfa Romeo osvaja srca novih generacija i ponovo zauzima mesto koje mu pripada kao jedan od najtraženijih svetskih premijum brendova. Brend je  ponovo i jedan od glavnih simbola italijanskog inženjerstva i stila, simbol italijanske tehnološke izvrsnosti i kreativnog duha. Nakon više od 30 godina odsustva iz Formule 1, brend je najavio svoj povratak ovom sportu 2018. godine kao glavni sponzor tima Sauber F1.

 

O grupi Sauber:

 

Grupa Sauber sastoji se od tri ogranka - Sauber Motosport AG, koji posluje u okviru tima Formule 1 - Sauber Engineering  AG, koji se fokusira na razvijanje prototipa i proizvodnju aditiva - i Sauber Aerodynamik AG, koji sprovodi  testiranja na maketama bolida i onima u punoj veličini u  najnaprednijem aerotunelu u svojoj fabrici, a ovaj ogranak takođe ostvaruje i značajne inovacije na polju aerodinamike. Ogranci blisko sarađuju kako bi primenili stručnost više od 450 posvećenih pojedinaca u sedištu kompanije u Hinvilu, u Švajcarskoj, na sve interne i eksterne projekte.

Od osnivanja 1970. godine, strast prema trkama nalazi se u samom srcu kompanije Sauber. Više od 45 godina, Švajcarska kompanija postavlja standarde u pogledu dizajna, razvoja i konstruisanja trkačkih automobila za razna izdanja šampionata, kao što su Formula 1, DTM i WEC. Nakon sopstvene premijere u Formuli 1 1993. godine, Sauber Motosport AG ustanovio je jednu od malobrojnih tradicionalnih i privatnih timova ovog sporta. Nakon 25 godina takmičenja u Formuli 1, kompanija je pokrenula dugoročno partnerstvo sa glavnim sponzorom, kompanijom Alfa Romeo, 2018, a u sezoni  šampionata 2019. godine takmičiće se pod timskim nazivom Alfa Romeo Racing.

Najnoviji video snimci

Napredna pretraga

Traži...

Od
Do
Traži

Slike


Preuzmite

Povezane slike


Datoteka priloga


Linkovi