29 Septembar 2019

Šampionat Formule 1, sezona 2019, VTB Velika nagrada Rusije – trka – nedelja

Vreme: sunčano, 21.7-22.7°C, 35.1-33.5°C na stazi

Frederik Vaser (Frédéric Vasseur), šef tima Alfa Romeo Racing i generalni direktor kompanije Sauber Motorsport AG:

„Nažalost, ovo je još jedna od trka koja je kompromitovana u prvom krugu. Antonio je imao dobar početak i izgledao je spremno da nadoknadi nekoliko pozicija, međutim našao se stisnut između Grožana (Grosjean) i Rikarda (Riccardo). Nije mogao ništa da uradi kako bi izbegao kontakt i nažalost oštetio je bolid. Antoniju smo stavili tvrde gume i novi nos, a kasnije meke dok je sigurnosni automobil bio na stazi, ali on se konstantno borio da nadoknadi taj zaostatak. Što se tiče Kimija, kazna za pogrešan start podrazumevala je vraćanje na poziciju na začelju, što je bio zahtevan zadatak. Imali smo nekoliko teških trka, zato moramo da se regrupišemo i da ponovo pronađemo elan za završne trke sezone."

Kimi Raiokonen (Kimi Räikkönen) (broj bolida 7):
Alfa Romeo Racing C38 (šasija 06/Ferari)
Rezultat na trci: 13.mesto
Najbrži krug: 1:34.47.902
Gume: Srednje (9 krugova) - Srednje (18 krugova) - Meke (26 krugova)

„Bila je to vrlo teška trka od starta. Jako sam startovao i tada smo znali da ćemo zaraditi kaznu. Trudili smo se maksimalno i zatvorili jaz za ostatkom vozača zahvaljujući Sigurnosnom automobilu, ali na kraju nismo mogli da nadoknadimo više mesta od 13. pozicije. Poslednje četiri trke su nam bile veoma teške, tako da moramo razumeti šta je pošlo po zlu i pokušati da to poboljšamo. Imali smo zaista dobre izglede na Spa stazi, tako da potencijal je tu: samo je potrebno da se vratimo tom nivou."

Antonio Đovinaci (Antonio Giovinazzi) (broj bolida 99):
Alfa Romeo Racing C38 (Šasija 04/Ferrari)
Rezultat na trci: 15. mesto
Najbrži krug: 1:34.52.338
Gume: Meke (2 kruga) - tvrde (25 krugova) - Srednje (26 krugova)

„Trka definitivno nije bila onakva kakvoj sam se nadao, ali to je što je. Zaglavio sam se između Rikarda i Grožana u jednom krugu: Ne znam da li je Danijel znao da mi je Romen s druge strane, ali sam završio u sendviču. Pokušao sam da se usporim kako bih izbegao kontakt, ali to nije bilo dovoljno i dodirnuli smo se. Moraćemo da proverimo da li je nastala još neka šteta obzirom da je to bio veliki udarac i auto nije baš bio u redu nakon njega."

Informacije za medije:
Sav sadržaj za medije biće dostupan na sledećem linku tokom vikenda u Sočiju: bit.ly/2lmiSxP
Kontakt za medije Alfa Romea:
Davide D'Amico
davide.damico1@fcagroup.com
+39 3357715011

O Alfa Romeo brendu:
Od osnivanja u Milanu, u Italiji, 1910. godine, Alfa Romeo je dizajnirao i konstruisao neke od najekskluzivnijih automobila, sa najviše stila u istoriji automobilske industrije. Tradicija se nastavlja i danas, kako Alfa Romeo nastavlja da na jedinstven i inovativan način pristupa dizajniranju automobila.
U svakom Alfa Romeo modelu, tehnologija i strast sjedinjuju se da bi stvorili istinsko umetničko delo - svaki detalj je ključan, svaki deo dizajna predstavlja savršenu harmoniju lepote i svrhe, inženjerskih proračuna i emocija. Potpuno oživljavanje duha brenda Alfa Romeo i dovođenja njegove privlačnosti širom sveta na najviši mogući nivo jedan je od prioriteta FCA grupe. Pridržavajući se jasne i dobro definisane strategije, Alfa Romeo ispisuje novo poglavlje u svojoj više od jednog veka dugoj istoriji koja predstavlja izvrsnu priliku da se ostvari pun potencijal brenda. Danas, Alfa Romeo je istinski predstavnik najboljih resursa, talenta i praktičnog znanja kojima grupa raspolaže.Prvo sa modelom Giulia, a onda i ne tako davno sa modelom Stelvio, Alfa Romeo je stvorio dva modela koji odišu čistim i originalnim duhom brenda - koji se odmah prepoznaje kroz njihov karakter. Ovi modeli predstavljaju potvrdu duha mehanike emocija (La meccanica delle emozioni) koji Alfa Romeo poseduje, kao i ključne primere onoga što ljudi sada očekuju od ovog prestižnog brenda.
Alfa Romeo osvaja srca novih generacija i ponovo zauzima mesto koje mu pripada kao jedan od najtraženijih svetskih premijum brendova. Brend je ponovo i jedan od glavnih simbola italijanskog inženjerstva i stila, simbol italijanske tehnološke izvrsnosti i kreativnog duha. Nakon više od 30 godina odsustva iz Formule 1, brend je najavio svoj povratak ovom sportu 2018. godine kao glavni sponzor tima Sauber F1.


O grupi Sauber:
Grupa Sauber sastoji se od tri ogranka - Sauber Motosport AG, koji posluje u okviru tima Formule 1 - Sauber Engineering AG, koji se fokusira na razvijanje prototipa i proizvodnju aditiva - i Sauber Aerodynamik AG, koji sprovodi testiranja na maketama bolida i onima u punoj veličini u najnaprednijem aerotunelu u svojoj fabrici, a ovaj ogranak takođe ostvaruje i značajne inovacije na polju aerodinamike. Ogranci blisko sarađuju kako bi primenili stručnost više od 450 posvećenih pojedinaca u sedištu kompanije u Hinvilu, u Švajcarskoj, na sve interne i eksterne projekte.
Od osnivanja 1970. godine, strast prema trkama nalazi se u samom srcu kompanije Sauber. Više od 45 godina, Švajcarska kompanija postavlja standarde u pogledu dizajna, razvoja i konstruisanja trkačkih automobila za razna izdanja šampionata, kao što su Formula 1, DTM i WEC. Nakon sopstvene premijere u Formuli 1 1993. godine, Sauber Motosport AG ustanovio je jednu od malobrojnih tradicionalnih i privatnih timova ovog sporta. Nakon 25 godina takmičenja u Formuli 1, kompanija je pokrenula dugoročno partnerstvo sa glavnim sponzorom, kompanijom Alfa Romeo, 2018, a u sezoni šampionata 2019. godine takmičiće se pod timskim nazivom Alfa Romeo Racing.

 

Najnoviji video snimci

Napredna pretraga

Traži...

Od
Do
Traži

Povezane slike