Prijavi se na bilten

Prijavi se na bilten Stellantis Communications i budi u toku na svim vestima.

28 Oct 2019

Šampionat Formule 1, sezona 2019, VTB Velika nagrada Rusije - Kvalifikacije - Subota

„Uvek je šteta kada izgubite vozilo u prvoj kvalifikacijonoj rundi. U pitanju je bila tako mala greška Kimija, ali bila je dovoljna da izgubi kvalifikaciju, što pokazuje kako je reč o malim razlikama. Na kraju, moramo da pogledamo pozitivne strane ove ture: bili smo samo 0,2 sekunde iza pozicije 7 na kraju druge runde kvalifikacija, tako da možemo da očekujemo dobru bitku u sutrašnjoj trci. Naša brzina na pravcu je bila dobra na treningu: ako pazimo u početnim krugovima, možemo da se borimo za poene."

Šampionat Formule 1, sezona 2019, VTB Velika nagrada Rusije - Kvalifikacije - Subota

Vreme: FP3: sunčano, blago oblačno, temperatura vazduha 21,4-21,9°C, temperatura staze 25,9-26,8°C;
Q: sunčano i vetrovito, temperatura vazduha 22,1°C, temperatura staze 31,3-30,3°C

Frederik Vaser (Frédéric Vasseur), šef tima Alfa Romeo Racing i generalni direktor kompanije Sauber Motorsport AG:

„Uvek je šteta kada izgubite vozilo u prvoj kvalifikacijonoj rundi. U pitanju je bila tako mala greška Kimija, ali bila je dovoljna da izgubi kvalifikaciju, što pokazuje kako je reč o malim razlikama. Na kraju, moramo da pogledamo pozitivne strane ove ture: bili smo samo 0,2 sekunde iza pozicije 7 na kraju druge runde kvalifikacija, tako da možemo da očekujemo dobru bitku u sutrašnjoj trci. Naša brzina na pravcu je bila dobra na treningu: ako pazimo u početnim krugovima, možemo da se borimo za poene."


Kimi Raikonen (Kimi Räikkönen) (bolid broj 7):
Alfa Romeo Racing C38 (Šasija 06/Ferrari)
3. trening: 17. / 01:35.714 (19 krugova) / Q: 16. / 1:34.840 (8 krugova)


„Bio je ovo težak vikend, ali osećao sam se bolje u kvalifikacijama. Napravili smo velike izmene ovog popodneva i unapredili automobil značajno. Ja sam postigao bolji rezultat, ali nažalost sam napravio malu grešku, napravio sam široko skretanje na krivini deset i izgubio svu brzinu na pravom delu. To je bilo to - lako bih ušao u Q2 da te situacije nije bilo."


Antonio Đovinaci (Antonio Giovinazzi) (bolid broj 99):
Alfa Romeo Racing C38 (Šasija 04/Ferrari)
3. trening: 16. / 01:34.766 (15 krugova) / Q: 13. / 1:34.037 (14 krugova)


„Dao sam sve od sebe danas, ali na kraju nismo uspeli da uđemo u prvih deset iako je malo falilo. Sa početkom sa pozicije 12 sutra (zbog kazne Gaslija) i mogućnošću izbora guma, imaćemo malu prednost. Teško je reći gde se trenutno nalazimo po pitanju tempa trke, ali nadam se da možemo da se takmičimo sutra. Naravno da smo želeli više pre same trke, ali ako budemo imali dobar start i dobru strategiju, možemo da se izborimo za poene. Niko ne može da predvidi kakvo će vreme biti sutra i ako počne da pada kiša, svašta može da se desi. Cilj je da oba vozila budu u prvih deset, ali najvažnije je da nastavimo da se usavršavamo, budemo bolji."

Informacije za medije:
Svi sadržaji za medije biće dostupni na sledećem linku tokom vikenda u Sočiju: bit.ly/2lmiSxP

Alfa Romeo kontakt za medije:
Davide Damiko (Davide D'Amico)
davide.damico1@fcagroup.com
+39 3357715011

O Alfa Romeo brendu: Od osnivanja u Milanu, u Italiji, 1910. godine, Alfa Romeo je dizajnirao i konstruisao neke od najekskluzivnijih automobila i one koji su odisali sa najvišim stilom u istoriji automobilske industrije. U svakom Alfa Romeo modelu, tehnologija i posvećenost sjedinjuju se da bi stvorili istinsko umetničko delo - svaki detalj je ključan, svaki deo dizajna predstavlja savršenu harmoniju lepote i svrhe, inženjerskih proračuna i emocija. Potpuno oživljavanje duha brenda Alfa Romeo i dovođenja privlačnosti istog na najviši mogući nivo jedan je od prioriteta grupe FCA. Pridržavajući se jasne i dobro definisane strategije, Alfa Romeo ispisuje novo poglavlje u svojoj više od jednog veka dugoj istoriji koja predstavlja izvrsnu priliku da se ostvari pun potencijal brenda. Danas, Alfa Romeo je istinski predstavnik najboljih resursa, talenta i praktičnog znanja kojima grupa raspolaže. Prvo sa modelom Giulia, a onda i ne tako davno sa modelom Stelvio, Alfa Romeo je stvorio dva modela koji odišu čistim i originalnim duhom brenda - onaj koji se odmah prepoznaje kroz njihov karakter. Ovi modeli predstavljaju potvrdu duha mehanike emocija (La meccanica delle emozioni) koji Alfa Romeo poseduje, kao i ključne primere onoga što ljudi sada očekuju od ovog prestižnog brenda. Alfa Romeo osvaja srca novih generacija i ponovo zauzima mesto koje mu pripada kao jedan od najtraženijih svetskih premijum brendova. Brend je ponovo i jedan od glavnih simbola italijanskog inženjerstva i stila, simbol italijanske tehnološke izvanrednosti i kreativnog duha. Nakon više od 30 godina odsustva iz Formule 1, brend je najavio svoj povratak ovom sportu 2018. godine kao glavni sponzor tima Sauber F1.

O grupi Sauber: Grupa Sauber sastoji se od tri ogranka - Sauber Motosport AG, koji posluje u okviru tima Formule 1 - Sauber Engineering AG, koji se fokusira na razvijanje prototipa i proizvodnju aditiva - i Sauber Aerodynamik AG, koji sprovodi testiranja na maketama bolida i onima u punoj veličini u najnaprednijem aerotunelu u svojoj fabrici, a ovaj ogranak takođe ostvaruje i značajne inovacije na polju aerodinamike. Ogranci blisko sarađuju kako bi primenili stručnost više od 480 posvećenih pojedinaca u sedištu kompanije u Hinvilu, u Švajcarskoj, na sve interne i eksterne projekte. Od osnivanja 1970. godine, strast prema trkama nalazi se u samom srcu kompanije Sauber.
Više od 45 godina, Švajcarska kompanija postavlja standarde u pogledu dizajna, razvoja i konstruisanja trkačkih automobila za razna izdanja šampionata, kao što su Formula 1, DTM i WEC. Nakon sopstvene premijere u Formuli 1 1993. godine, Sauber Motosport AG ustanovio je jednu od malobrojnih tradicionalnih i privatnih timova ovog sporta. Nakon 25 godina takmičenja u Formuli 1, kompanija je pokrenula dugoročno partnerstvo sa glavnim sponzorom, brendom Alfa Romeo, 2018, a u sezoni šampionata 2019. godine takmičiće se pod nazivom tima Alfa Romeo Racing.

Ostali sadržaji

Prijavi se na bilten.

PRIJAVI SE SADA