18 Novembar 2019

Šampionat Formule 1, sezona 2019, Velika nagrada Brazila (partner: kompanija Heineken) - Trka - nedelja

Vremenski uslovi: sunčano 22,9-20,1°C u vazduhu, 54,0-37,8°C na stazi

 

Frederik Vaser (Frédéric Vasseur), Direktor tima Alfa Romeo Racing i generalni direktor (CEO) Sauber Motorsport AG:
„Možemo da budemo veoma zadovoljni i ponosni ovim rezultatom. Dovesti dva automobila do poena tik do podijuma je nagrada za uložene napore svih u timu. Nismo dozvolili da nas išta sputa u trkama u kojima nismo imali sreće, i sada možemo da slavimo svoj najbolji rezultate ove sezone. Nije bilo odlučujućeg faktora danas: svi su bili odlični – u kokpitu, u pitstopovima, u tehničkom bunkeru (pitwall), i u bazi. Mnogo smo napredovali u poslednjih nekoliko trka, ali se to nije videlo sve do danas. Sada možemo da se radujemo šansi za još jednu dobru trku u Abu Dabiju, i lepom završetku sezone.“

 

Kimi Raikonen (Kimi Räikkönen) (bolid broj 7):

Alfa Romeo Racing C38 (Šasija 06/Ferrari)
Rezultat u trci: 4. mesto
Najbrži krug: 1:13,135
Gume: Nove meke (21 krug) – nove srednje (26 krugova) – nove meke (24 kruga)

„Sjajno je biti u mogućnosti da proslavimo naš najbolji rezultat ove sezone kao tim. Bio je to pozitivan dan i uspeli smo da ostvarimo rezultat za koji smo tako naporno radili. Većinu trke smo se držali odvojeno, ali smo na kraju bili u srcu dešavanja. Razočaran sam što nismo uspeli da obiđemo Sainsa u trci za poslednje mesto na podijumu: brzina nam je bila dobra, dvaput smo bili blizu, ali nismo uspeli da ga preteknemo. Ipak, uvek želimo nešto više: na kraju, dobro je kada se dobiju veliki poeni za oba vozila.“

 

Antonio Đovinaci (Antonio Giovinazzi) (bolid broj 99):

Alfa Romeo Racing C38 (Šasija 04/Ferrari)
Rezultat u trci: 5th
Najbrži krug: 1:13,020
Gume: Nove meke (20 krugova) – nove srednje (26 krugova) – nove meke (25 krugova)

„Ja sam vrlo, vrlo srećan danas, i zbog sebe, i zbog svog tima. Ovo je bila odlična trka, i dva bolida sa poenima su fantastičan način da se proslavi moj ugovor za sledeću godinu. Odlično smo startovali, najbolje ove godine – napredovali smo 3 mesta i otišli direktno u prvih deset, ali je tu bilo još dosta posla. Strategija je bila odlična, ponovna startovanja bila su veoma bitna, posebno poslednje kada sam bio pod pritiskom zbog Danijela [Rikarda]. Poslednjih deset krugova su vanredni, bilo je vrlo napeto, ali smo uspeli da održimo poziciju. Svi u timu su bili na visini zadatka, i možemo da budemo zadovoljni urađenim poslom. Poboljšavamo se iz trke u trku, i sada možemo da se fokusiramo na Abu Dabi i na završavanje sezone na pravi način.“

 

Informacije za medije:

Sav sadržaj za medije tokom vikenda u Sao Paolu biće dostupan na sledećem linku:  bit.ly/2JU5TN3

Alfa Romeo kontakt za medije:
Davide Damiko (Davide D’Amico)
Davide.damico@ fcagroup.com
+39 3357715011

 

O Alfa Romeo brendu:
Od osnivanja u Milanu,  u Italiji, 1910. godine, Alfa Romeo je dizajnirao i konstruisao neke od najekskluzivnijih automobila, sa najviše stila u istoriji automobilske industrije. Tradicija se nastavlja i danas, kako Alfa Romeo i nastavlja da na jedinstven i inovativan način pristupa dizajniranju automobila.
U svakom Alfa Romeo modelu, tehnologija i strast sjedinjuju se da bi stvorili istinsko umetničko delo - svaki detalj je ključan, svaki deo dizajna predstavlja savršenu harmoniju lepote i svrhe, inženjerskih proračuna i emocija. Potpuno oživljavanje duha brenda Alfa Romeo i dovođenja njegove privlačnosti širom sveta na najviši mogući nivo jedan je od prioriteta FCA grupe. Pridržavajući se jasne i dobro definisane strategije, Alfa Romeo ispisuje novo poglavlje u svojoj više od jednog veka dugoj istoriji koja predstavlja izvrsnu priliku da se ostvari pun potencijal brenda. Danas je, Alfa Romeo je istinski predstavnik najboljih resursa, talenta i praktičnog znanja kojima grupa raspolaže.

Prvo sa modelom Giulia, a onda modelom Stelvio, Alfa Romeo je stvorio dva modela koji odišu čistim i originalnim duhom brenda - koji se odmah prepoznaje - karakterom. Ovi modeli  predstavljaju  potvrdu duha mehanike emocija (La meccanica delle emozioni) koji Alfa Romeo poseduje, kao i ključne primere onoga što ljudi sada očekuju od ovog prestižnog brenda.
Alfa Romeo osvaja srca novih generacija i ponovo zauzima mesto koje mu pripada kao jedan od najtraženijih svetskih premijum brendova. Brend je  ponovo i jedan od glavnih simbola italijanskog inženjerstva i stila, simbol italijanske tehnološke izvrsnosti i kreativnog duha. Nakon više od 30 godina odsustva iz Formule 1, brend je najavio svoj povratak ovom sportu 2018. godine kao glavni sponzor tima Sauber F1.

O grupi Sauber:
Grupa Sauber sastoji se od tri ogranka - Sauber Motosport AG, koji posluje u okviru tima Formule 1 - Sauber Engineering  AG, koji se fokusira na razvijanje prototipa i proizvodnju aditiva - i Sauber Aerodynamik AG, koji sprovodi  testiranja na maketama bolida i onima u punoj veličini u  najnaprednijem aerotunelu u svojoj fabrici, a ovaj ogranak takođe ostvaruje i značajne inovacije na polju aerodinamike. Ogranci blisko sarađuju kako bi primenili stručnost više od 450 posvećenih pojedinaca u sedištu kompanije u Hinvilu, u Švajcarskoj, na sve interne i eksterne projekte.
Od osnivanja 1970. godine, strast prema trkama nalazi se u samom srcu kompanije Sauber. Više od 45 godina, Švajcarska kompanija postavlja standarde u pogledu dizajna, razvoja i konstruisanja trkačkih automobila za razna izdanja šampionata, kao što su Formula 1, DTM i WEC. Nakon sopstvene premijere u Formuli 1 1993. godine, Sauber Motosport AG ustanovio je jednu od malobrojnih tradicionalnih i privatnih timova ovog sporta. Nakon 25 godina takmičenja u Formuli 1, kompanija je pokrenula dugoročno partnerstvo sa glavnim sponzorom, kompanijom Alfa Romeo, 2018, a u sezoni  šampionata 2019. godine takmičiće se pod timskim nazivom Alfa Romeo Racing.

Najnoviji video snimci

Napredna pretraga

Traži...

Od
Do
Traži

Slike


Preuzmite

Povezane slike


Datoteka priloga