Prijavi se na bilten

Prijavi se na bilten Stellantis Communications i budi u toku na svim vestima.

18 Nov 2019

Šampionat Formule 1 (partner: Heineken), sezona 2019, Velika nagrada Brazila - Kvalifikacije - subota

Vremenski uslovi: FP3: oblačno 21,8-19,4 °C u vazduhu, 44,5-32,3 °C na stazi; Q: oblačno, 21,4-20,1 °C u vazduhu, 35,6-30,3 °C na stazi

Šampionat Formule 1 (partner: Heineken), sezona 2019, Velika nagrada Brazila - Kvalifikacije - subota

Vremenski uslovi: FP3: oblačno 21,8-19,4 °C u vazduhu, 44,5-32,3 °C na stazi; Q: oblačno, 21,4-20,1 °C u vazduhu, 35,6-30,3 °C na stazi

Frederik Vaser (Frédéric Vasseur), direktor tima Alfa Romeo Racing i generalni direktor (CEO) Sauber Motorsporta AG:

„Možemo da budemo zadovoljni onim što smo danas postigli, ali ne smemo se previše zanositi. Nedelja je dan kada se dobijaju bodovi i pred nama je dosta posla da najbolje iskoristimo svoju početnu poziciju. Odlični smo bili danas i naš trkački tempo je izgledao pozitivno u praksi, tako da možemo očekivati rivalsku trku. Večeras ćemo uraditi šta je do nas i doći ćemo spremni sutra da da damo sve svoje mogućnosti.“ 


Kimi Raikonen (Kimi Räikkönen) (bolid broj 7):
Alfa Romeo Racing C38 (Šasija 06/Ferrari)
3. trening: 11. mesto / 1:09.619 (21 krug) / Q: 9. mesto / 1:08.984 (20 krugova)

„Možemo biti zadovoljni današnjim rezultatom. Margine na sredini staze su male i moguće je popeti se za više mesta sa malom razlikom, ali mi ćemo zauzeti poziciju 9 i videti šta možemo sutra da uradimo na trci. I dalje mislim da imamo prostora za napredak, da možemo još mnogo toga da postignemo, ali na kraju uvek želite više. Teško je reći kako će se trka odvijati, ali mi dati sve od sebe i da postignemo dobar rezultat u nedelju”.


Antonio Đovinaci (Antonio Giovinazzi) (bolid broj 99):
Alfa Romeo Racing C38 (Šasija 04/Ferrari)
3. trening: 8. mesto / 1:09.462 (20 krugova) / Q: 13. mesto / 1:08.919 (14 krugova)

„Znao sam da imam šansu da budem u prvih deset, pa sam ubrzao u poslednjem krugu tokom 3. kvalifikacione trke. Nažalost, proklizao sam i propustio šansu za samo 0,06 s. Tako je kako je, znali smo da će margine biti vrlo male na tako kratkoj stazi, ali još uvek imamo dobru šansu da stignemo do bodova sutra. Bio sam zadovoljan našim trkačkim tempom juče, i možemo da biramo svoje startne gume, pa se nadam da ćemo uspeti nadoknaditi par mesta tokom trke”.


Informacije za medije:
Svi sadržaji za medije tokom vikenda u Sao Paolu (São Paulo) biće dostupni na sledećem linku: bit.ly/2JU5TN3

Alfa Romeo kontakt za medije:
Davide Damiko (Davide D’Amico)
Davide.damico@ fcagroup.com
+39 3357715011

 

O Alfa Romeo brendu:
Od osnivanja u Milanu,  u Italiji, 1910. godine, Alfa Romeo je dizajnirao i konstruisao neke od najekskluzivnijih automobila, sa najviše stila u istoriji automobilske industrije. Tradicija se nastavlja i danas, kako Alfa Romeo i nastavlja da na jedinstven i inovativan način pristupa dizajniranju automobila.
U svakom Alfa Romeo modelu, tehnologija i strast sjedinjuju se da bi stvorili istinsko umetničko delo - svaki detalj je ključan, svaki deo dizajna predstavlja savršenu harmoniju lepote i svrhe, inženjerskih proračuna i emocija. Potpuno oživljavanje duha brenda Alfa Romeo i dovođenja njegove privlačnosti širom sveta na najviši mogući nivo jedan je od prioriteta FCA grupe. Pridržavajući se jasne i dobro definisane strategije, Alfa Romeo ispisuje novo poglavlje u svojoj više od jednog veka dugoj istoriji koja predstavlja izvrsnu priliku da se ostvari pun potencijal brenda. Danas je, Alfa Romeo je istinski predstavnik najboljih resursa, talenta i praktičnog znanja kojima grupa raspolaže.

Prvo sa modelom Giulia, a onda modelom Stelvio, Alfa Romeo je stvorio dva modela koji odišu čistim i originalnim duhom brenda - koji se odmah prepoznaje - karakterom. Ovi modeli  predstavljaju  potvrdu duha mehanike emocija (La meccanica delle emozioni) koji Alfa Romeo poseduje, kao i ključne primere onoga što ljudi sada očekuju od ovog prestižnog brenda.
Alfa Romeo osvaja srca novih generacija i ponovo zauzima mesto koje mu pripada kao jedan od najtraženijih svetskih premijum brendova. Brend je  ponovo i jedan od glavnih simbola italijanskog inženjerstva i stila, simbol italijanske tehnološke izvrsnosti i kreativnog duha. Nakon više od 30 godina odsustva iz Formule 1, brend je najavio svoj povratak ovom sportu 2018. godine kao glavni sponzor tima Sauber F1.

O grupi Sauber:
Grupa Sauber sastoji se od tri ogranka - Sauber Motosport AG, koji posluje u okviru tima Formule 1 - Sauber Engineering  AG, koji se fokusira na razvijanje prototipa i proizvodnju aditiva - i Sauber Aerodynamik AG, koji sprovodi  testiranja na maketama bolida i onima u punoj veličini u  najnaprednijem aerotunelu u svojoj fabrici, a ovaj ogranak takođe ostvaruje i značajne inovacije na polju aerodinamike. Ogranci blisko sarađuju kako bi primenili stručnost više od 450 posvećenih pojedinaca u sedištu kompanije u Hinvilu, u Švajcarskoj, na sve interne i eksterne projekte.

Od osnivanja 1970. godine, strast prema trkama nalazi se u samom srcu kompanije Sauber. Više od 45 godina, Švajcarska kompanija postavlja standarde u pogledu dizajna, razvoja i konstruisanja trkačkih automobila za razna izdanja šampionata, kao što su Formula 1, DTM i WEC. Nakon sopstvene premijere u Formuli 1 1993. godine, Sauber Motosport AG ustanovio je jednu od malobrojnih tradicionalnih i privatnih timova ovog sporta. Nakon 25 godina takmičenja u Formuli 1, kompanija je pokrenula dugoročno partnerstvo sa glavnim sponzorom, kompanijom Alfa Romeo, 2018, a u sezoni  šampionata 2019. godine takmičiće se pod timskim nazivom Alfa Romeo Racing.

Ostali sadržaji