Prijavi se na bilten

Prijavi se na bilten Stellantis Communications i budi u toku na svim vestima.

03 Nov 2019

Šampionat Formule 1 (partner: Emirates), sezona 2019, Velika nagrada Sjedinjenih Država - Kvalifikacije – subota

„Napravili smo jutros velike korake i prilično samouvereno smo krenuli u kvalifikacije, ali na kraju smo zaostali. Razočaravajuće je izgubiti oba bolida u Q1, iako su razlike bile toliko male da bi nas jedna desetinka tu i tamo odvela u Q2. Neće biti lako osvajati prednost sa zaleđa, ali pokušaćemo da povratimo šta je moguće i najbolje iskoristićemo svaku priliku koju dobijemo.“

Šampionat Formule 1 (partner: Emirates), sezona 2019, Velika nagrada Sjedinjenih Država - Kvalifikacije – subota

Vremenski uslovi: FP3: sunčano 18,5-19,3°C u vazduhu, 25,6-26,7°C na stazi; Q: sunčano, 20,5-25,3°C u vazduhu, 27,2-20,8°C na stazi

 

Frederik Vaser (Frédéric Vasseur), šef tima Alfa Romeo Racing i generalni direktor Sauber Motorsport AG:

„Napravili smo jutros velike korake i prilično samouvereno smo krenuli u kvalifikacije, ali na kraju smo zaostali. Razočaravajuće je izgubiti oba bolida u Q1, iako su razlike bile toliko male da bi nas jedna desetinka tu i tamo odvela u Q2. Neće biti lako osvajati prednost sa zaleđa, ali pokušaćemo da povratimo šta je moguće i najbolje iskoristićemo svaku priliku koju dobijemo.“

 

Kimi Raikonen (Kimi Räikkönen) (bolid broj 7):

Alfa Romeo Racing C38 (Šasija 06/Ferrari)
3. trening: 8. mesto / 1:34,513 (18 krugova) / Q: 17. mesto / 1:34,369 (8 krugova)

„Razočaranje je to što smo ispali u Q1 nakon dobre jutarnje vožnje. Pogrešio sam što sam zakočio u 12. krivini, zaključao točak i to me koštalo najmanje tri desetinke, što bi me pomerilo četiri ili pet mesta nagore i u Q2. I to je bilo to - nepogrešivo, lako bih se kvalifikovao. Moraćemo puno da se potrudimo da se povratimo, ali daćemo sve od sebe.“

 

Antonio Đovinaci (Antonio Giovinazzi) (bolid broj 99):

Alfa Romeo Racing C38 (Šasija 04/Ferrari)
3. trening:16. mesto / 1:35,956 (15 krugova) / Q: 16. mesto / 1:34,226 (8 krugova)

„Danas smo očekivali puno više, posebno nakon trećeg slobodnog treninga (FP3) na kojem smo imali prilično dobre izglede, ali na kraju sam ispustio mesto u Q2 sa vrlo malom razlikom, manje od desetinke. Počinjući tamo gde smo, trka će biti teška. Moraćemo razumeti kako da maksimalno ubrzamo naš tempo trkanja, da verujemo u sebe i da vidimo gde će nas to odvesti.”

 

Informacije za medija:

Svi sadržaji za medije tokom vikenda u Ostinu (Austin) biće dostupan na sledećem linku: bit.ly/34bOF5q

 

Kontakt za medije u kompaniji Alfa Romeo:  Davide Damiko (Davide D'Amico ) davide.damico1@fcagroup.com
+39 3357715011

 

O Alfa Romeo brendu:
Od osnivanja u Milanu,  u Italiji, 1910. godine, Alfa Romeo je dizajnirao i konstruisao neke od najekskluzivnijih automobila, sa najviše stila u istoriji automobilske industrije. Tradicija se nastavlja i danas, kako Alfa Romeo nastavlja da na jedinstven i inovativan način pristupa dizajniranju automobila.
U svakom Alfa Romeo modelu, tehnologija i strast sjedinjuju se da bi stvorili istinsko umetničko delo - svaki detalj je ključan, svaki deo dizajna predstavlja savršenu harmoniju lepote i svrhe, inženjerskih proračuna i emocija. Potpuno oživljavanje duha brenda Alfa Romeo i dovođenja njegove privlačnosti širom sveta na najviši mogući nivo jedan je od prioriteta FCA grupe. Pridržavajući se jasne i dobro definisane strategije, Alfa Romeo ispisuje novo poglavlje u svojoj više od jednog veka dugoj istoriji koja predstavlja izvrsnu priliku da se ostvari pun potencijal brenda. Danas, Alfa Romeo je istinski predstavnik najboljih resursa, talenta i praktičnog znanja kojima grupa raspolaže.Prvo sa modelom Giulia, a onda i ne tako davno sa modelom Stelvio, Alfa Romeo je stvorio dva modela koji odišu čistim i originalnim duhom brenda - koji se odmah prepoznaje kroz njihov karakter. Ovi modeli  predstavljaju  potvrdu duha mehanike emocija (La meccanica delle emozioni) koji Alfa Romeo poseduje, kao i ključne primere onoga što ljudi sada očekuju od ovog prestižnog brenda.
Alfa Romeo osvaja srca novih generacija i ponovo zauzima mesto koje mu pripada kao jedan od najtraženijih svetskih premijum brendova. Brend je  ponovo i jedan od glavnih simbola italijanskog inženjerstva i stila, simbol italijanske tehnološke izvrsnosti i kreativnog duha. Nakon više od 30 godina odsustva iz Formule 1, brend je najavio svoj povratak ovom sportu 2018. godine kao glavni sponzor tima Sauber F1.

O grupi Sauber:
Grupa Sauber sastoji se od tri ogranka - Sauber Motosport AG, koji posluje u okviru tima Formule 1 - Sauber Engineering  AG, koji se fokusira na razvijanje prototipa i proizvodnju aditiva - i Sauber Aerodynamik AG, koji sprovodi  testiranja na maketama bolida i onima u punoj veličini u  najnaprednijem aerotunelu u svojoj fabrici, a ovaj ogranak takođe ostvaruje i značajne inovacije na polju aerodinamike. Ogranci blisko sarađuju kako bi primenili stručnost više od 450 posvećenih pojedinaca u sedištu kompanije u Hinvilu, u Švajcarskoj, na sve interne i eksterne projekte.
Od osnivanja 1970. godine, strast prema trkama nalazi se u samom srcu kompanije Sauber. Više od 45 godina, Švajcarska kompanija postavlja standarde u pogledu dizajna, razvoja i konstruisanja trkačkih automobila za razna izdanja šampionata, kao što su Formula 1, DTM i WEC. Nakon sopstvene premijere u Formuli 1 1993. godine, Sauber Motosport AG ustanovio je jednu od malobrojnih tradicionalnih i privatnih timova ovog sporta. Nakon 25 godina takmičenja u Formuli 1, kompanija je pokrenula dugoročno partnerstvo sa glavnim sponzorom, kompanijom Alfa Romeo, 2018, a u sezoni  šampionata 2019. godine takmičiće se pod timskim nazivom Alfa Romeo Racing.

Ostali sadržaji