Prijavi se na bilten

Prijavi se na bilten Stellantis Communications i budi u toku na svim vestima.

14 Jun 2013

‘Live Rock’, kampanja za novi Alfa Romeo MiTo MY 2014

Počev od nedelje 16. juna kreće nova reklamna kampanja za novi MiTo Model Year 2014. Zvezda kampanje biće novi model za 2014. godinu. Sa obnovljenim tehnološkim imidžom, automobil će zadržati prepoznatljivost kompaktnog, sportskog vozila koje će moći da pridobije vozače koji cene posvećenost detaljima, italijanski stil i tehničku izvrsnost radi potpuno bezbednog stila vožnje.

‘Live Rock’, kampanja za novi Alfa Romeo MiTo MY 2014

 

  • Nova reklamna kampanja, koja poziva na slobodno izražavanje ličnosti, sa obnovljenim sportskim kompaktnim Alfa Romeom startuje 16. juna.
  • U prodajnim salonima će se održati otvoren vikend 22. i 23. juna: ovo će biti savršena prilika da se otkriju nove karakteristike modela koji je pridobio ljubitelje italijanskog stila i ljude širom sveta koji cene tehničku izvrsnost.
  • Novi motori, uključujući 0.9 Turbo TwinAir sa 105 ks, sa najnižom potrošnjom goriva i emisijom CO2 u segmentu.
  • Novi eksterijeri: nova, elegantna hromirana rešetka hladnjaka, nova antracit siva boja i nova polirana završnica prednje svetlosne grupe.
  • Kompletno obnovljeni enterijeri: tri nove kombinacije presvlaka i tri potpuno nove komandne table radi postizanja izuzetno sofisticiranog izgleda.
  • Uconnect sa ekranom osetljivim na dodir od 5 inča: najsavremenije funkcije i navigacioni sistem na zahtev.
  • Uzbudljivi novi paketi za dodatno prilagođavanje konfiguracija Distinctive i Superbike.

Počev od nedelje 16. juna kreće nova  reklamna kampanja za novi MiTo Model Year 2014. Zvezda kampanje biće novi model za 2014. godinu. Sa obnovljenim tehnološkim imidžom, automobil će zadržati prepoznatljivost kompaktnog, sportskog  vozila koje će moći da pridobije vozače koji cene posvećenost detaljima, italijanski stil i tehničku izvrsnost radi potpuno bezbednog stila vožnje. 

Tokom vikenda, 22. i 23. juna, prodajni saloni Alfa Romea širom Italije biće otvoreni za poseban događaj posvećen verziji modela za 2014. godinu koji je predodređen da ostane vodeći u svojoj klasi: narudžbine za model Alfa Romeo MiTo porasle su 34 odsto tokom prvog tromesečja 2013. godine u odnosu na prethodno tromesečje.  Kako bi još više učvrstili svoju poziciju, kompaktni, sportski Alfa Romeo obiluje izvrsnim stilskim i proizvodnim novinama, pored racionalnijeg opsega i obnovljene standardne opreme i sadržaja paketa sa najpopularnijom opcionom opremom i dodacima.

Linija za 2014. godinu danas obuhvata pet konfiguracija (Impression, Progression, Distinctive, Superbike i Quadrifoglio Verde), deset boja karoserije, uključujući novu antracit sivu. Kontrastne boje gornje površine i kućišta retrovizora su na raspolaganju za Superbike verziju.  Vrhunski nivo prilagodljivosti modela MiTo je dodatno naglašen sa deset različitih oblika alu-felni, uključujući nove 15-inčne Silver Style felne za konfiguraciju Impression.  Kupcima je na raspolaganju širok opseg verzija motora - od kojih su svi efikasni, pouzdani i ekološki. Potpuno novi 0.9 Turbo TwinAir motor sa 105 ks ostvaruje svoj debi na modelu MiTo radi kompletiranja linije, koja sada obuhvata dva turbo dizel motora (unapređeni E5+ 85 HP 1.3 JTDM i 120 HP 1.6 JTDM) i pet benzinskh motora: 1.4 sa 70ks, 1.4 sa 78 ks, 1.4 MultiAir Turbo sa 135ks (sa manuelnim ili Alfa TCT automatskim menjačem) i 1.4 MultiAir Turbo od 170ks.  Linija motora kompletirana je modelom 1.4 LPG Turbo sa 120ks, koji predstavlja odličnu koncentraciju snage i tehnologije, kombinujući vrhunske performanse, ekološka svojstva i niske troškove upotrebe. Novi vozači mogu izabrati model 1.4 sa 70ks, kao i 1.4 benzinske motore sa 78ks, ili dizel verziju 1.3 Jtdm sa 85ks.

Obnovljen stil u znaku inovacije i italijanskog dizajna

Linija za 2014. godinu uvodi veliki broj novih vrhunskih karakteristika kada je u pitanju izgled, poput rešetke hladnjaka, koja je sada redizajnirana i dopunjena  hromiranim okvirom. Ona preuzima dizajn modela Giulietta stvarajući osećaj porodične povezanosti između ovo dvoje, čineći da prednji deo automobila ima aerodinamičniji izgled. Druge osvežene karakteristike uključuju završno poliranje prednje svetlosne grupe na svim verzijama i novu antracit sivu boju karoserije.

Naravno, Alfa Romeo MiTo MY 2014 će reafirmisati koncepte koji su doprineli uspehu prethodnih izdanja širom Evrope, sa nepogrešivim stilom i ličnošču, dinamičnim eksterijerom, te sa enterijerom sa potpuno  novim materijalom na sedištima i sofisticiranim umecima komandne table.

Enterijeri su još sofisticiraniji, sada sa mogućnošću izbora između tri nove kombinacije tapacirunga: dve nove Evoluzione tkanine (crna/titanijum ili crna/crvena) za Distinctive i nova Heritage crna sa električno apliciranim Alfa Romeo znakom za Quadrifoglio Verde.

Zanimljiv je i portfolio komandnih tabli: prisutna je specifična crna verzija za Progression (komandna tabla Street) uz dve izvedbe komandne table Evoluzione, obe zasenčene (sivo-crna ili crno-crvena) za Distinctive. 

Debi novog 0.9 Turbo TwinAir motora sa 105 ks

Najvažnije inovacije modela MY 2014 uključuju novi 0.9 Turbo TwinAir motor od 105ks,  sa izvanrednim temperamentom i niskom potrošnjom goriva. U spoju sa 6-stepenim manuelnim menjačem i sa DNA selektorom u Dynamic položaju, motor isporučuje 105 ks (72 kW) na 5500 obrt/min, te najviši obrtni momenat od 145 Nm na 2000 ob/min (vrednosti za Natural režim su 105ks pri 5750 ob/min, odnosno 120 Nm pri 1750 ob/min).

Pored toga, TwinAir sa 105ks predstavlja najbolji izraz ekološkog pristupa, što potvrđuje njegova emisija CO2, koja je među najnižima u klasi: 4,2 litre/100 km odnosno 99 g/km u odobrenom kombinovanom režimu. Ono što je izuzetno je to da su emisije gasova tako niske, da su već sada usklađene sa evropskim standardima postavljenim za 2020. godinu.  Drugim rečima, TwinAir Turbo sa 105ks je udoban,  štedljiv, ekološki i sve samo ne dosadan kada su pitanju performanse: postiže najveću brzinu 184 km/h i ubrzanje 0 do 100 km/h za svega 11,4 sekunde, a ima i izvrsnu specifičnu snagu od 120ks/lit, što ga čini jednim od najsportskijih motora.

Linija novih TwinAir motora kombinuje koncept smanjivanja (smanjenje zapremine i težine) sa sofisticiranim tehnologijama, poput super-punjenja pomoću visoko-efikasnog turbo-punjača, integracije izduvne grane u glavi cilindra i potpuno novog MultiAir kontrolnog sistema usisnih ventila. Sa jedinstvenim profilom bregaste osovine, MultiAir sistem druge generacije dodatno optimizuje termodinamičku efikasnost motora, podešavajući količinu izduvnih gasova koji se vraćaju u komoru za sagorevanje (unutrašnji EGR).


Uconnect sa ekranom osetljivim na dodir u boji od 5 inča i navigacionim sistemom

Multimedijalni uređaj, zasnovan na Uconnect-u, novoj generaciji koncepta info-zabavne platforme,  debituje na modelu MiTo MY 2014,  potvrđujući status „ambasadora tehnologije" koji je obeležio prve korake ovog automobila.

Dostupan sa ili bez integrisanog navigacionog sistema, koji je razvijen zajedno sa TomTom-om, uređaj koristi ekran osetljiv na dodir u boji od 5 inča za pristup glavnim funkcijama, radiju i multimedijalnim uređajima (midija plejer, iPod, iPhone, pametni telefon) kroz povezivanje preko USB i Aux-in priključaka. Sistem obuhvata i napredan Bluetooth interfejs za pristup dodatnim funkcijama, poput upravljanja telefonskim pozivima, ili čitanja primljenih SMS poruka pomoću tehnologije pretvaranja teksta u govor, inovativnog  Audio striming sistema koji reprodukuje muzičke fajlove i veb radio stranice direktno sa pametnog telefona u vezi preko Bluetooth-a, ili na UConnect uređaj.

Uzbudljivi novi paketi za dodatno prilagođavanje konfiguracija Distinctive i Superbike

Pet paketa u kojima su grupisani najpopularnija opciona oprema i dodaci dostupni su radi dodatnog prilagođavanja konfiguracija Distinctive i Superbike: tri Sport, Comfort i Lusso paketa su kreirani za MiTo MY 2014 Distinctive, dok su dva paketa - Superbike i Comfort - namenjeni  ekskluzivno za posebnu Superbike seriju.

Konkretno, paket Sport za konfiguraciju Distinctive obuhvata: trkačke spojlere, zadnji trkački branik sa  auspuhom, trkačku instrument tablu, zatamnjena zadnja stakla i crvene kočione čeljusti (prednje i zadnje). Paket Comfort uključuje  prednji naslon za ruku sa odeljkom za odlaganje, utičnicu od 12V u prtljažniku, prednja sedišta sa podesivim lumbalnim delom  i električno preklopivim spoljnim retrovizorima. MiTo MY 2014 Distinctive može biti opremljen eksluzivnim Lusso paketom sa dvozonskim automatskim sistemom za upravljanje klimom, Frau kožnim sedištima, prednjim naslonom za ruku sa odeljkom za odlaganje, krovnim otvorom, visinski podesivim suvozačevim sedištem, prednjim sedištima sa lumbalnim podešavanjem sa mogućnošću zagrevanja i Visibility setom (elektrohromni retrovizor, senzori za kišu i uređaj za automatsko uključivanje svetala).

Dva paketa za konfiguraciju Superbike su na raspolaganju: Superbike komplet i Comfort paket. Konkretnije, ekskluzivni Superbike komplet uključuje bočne pragove i  štitnik zadnjeg branika, trkačke pedale, posebne Superbike titanijumske sive navlake, crvene kočione čeljusti i Quadrifoglio Verde 17'' titanijumske alu-felne. Naposletku,  paket Comfort donosi prednji naslon za ruku sa odeljkom za odlaganje, utičnicom od 12V u prtljažniku, lumbalno podesiva prednja sedišta, električno preklopive spoljne retrovizore, zadnje parking senzore i kontrolu vožnje.

Ironičan, zabavan i  pun samopouzdanja: ovo su sastavni delovi nove reklamne kampanje

TV reklamu, snimljenu prošlog maja u Madridu, kreirala je agencija Armando Testa, a režirao je Kevin Ficdžerald  ( koji je režirao i uspešni promotivni film za model Alfa Romeo Giulietta sa Umom Turman u glavnoj ulozi ) dok je produkcija delo Think Cattleya-e.  Kampanja je razvijena oko koncepta  'Live Rock sa novim Alfa Romeo MiTo-m'. U njoj glavnu ulogu ima mlada žena otvorenih pogleda i snažne ličnosti, i njena neobična porodica čiji članovi daju nesvakidašnje savete. Oni govore suprotne stvari od onih koje bi čovek očekivao da čuje u svakodnevnom životu: majka joj savetuje da uradi lepu, veliku tetovažu, baka joj sugeriše da njena  odeća ne otkriva onoliko koliko bi trebala, deda insistira da treba više da se zabavlja, dok je otac ohrabruje da kupi automobil žustrijeg izgleda. Devojka  prestaje da postavlja pitanja: vidimo je kako ulazi u svoj novi MiTo, prihvativši sa zadovoljstvom savet svoje porodice, uz nagoveštaj nestašne neposlušnosti.

Takođe na internetu, uz događaje na društvenim mrežama i alternativne video snimke, reklamna kampanja će otkriti inovacije MY 2014, koristeći svež, ironičan jezik, osmišljen da privuče pažnju mladih, dinamičnih kupaca svojom uzbudljivom muzikom, slikama i atmosferom.

 

Ostali sadržaji

Prijavi se na bilten.

PRIJAVI SE SADA