19 Jun 2018

Giulia i Stelvio NRING: demonstracija izvrsnosti brenda Alfa Romeo

  • Giulia Quadrifoglio NRING i Stelvio Quadrifoglio NRING ograničene Nirburgring serije proslavljaju istorijske veze između vrhunskih uspeha Alfa Romea i legendarne nemačke staze.
  • U regionu EMEA biće prodato samo 108 automobila za svaki model, po jedan za svaku godinu istorije Alfa Romea.
  • Ekskluzivne fotografije prikazuju kako ova dva izvanredna vozila savladavaju krivine „zelenog pakla“
  • Performanse, neuništiv DNK i italijanski stil su upotpunjeni ekskluzivnim, vrhunskim korisničkim iskustvomkoje vozilo pruža.
  • Svi srećni kupci ograničene serije dobiće i minijaturni model odabranog automobila, poseban paket za dobrodošlicu i pozivnicu za Alfa Romeo iskustvo na poligonu Nirburgring
  • A da ne pominjemo i ekskluzivni sertifikat koji izdaje FCA Heritage koji naglašava kolekcionarsku vrednost ove ograničene serije.

Još od kad je otvoren 1927. Nirburgring je predstavljao suštinu automobilskih trka: jedinstveni položaj staza koje vode kroz šume, beskrajne krivine, razne prepreke na putu, usponi i silazi kao i njegova popularnost učinili su ovu nemačku stazu obećanom zemljom za ljubitelje, ali i za epske poduhvate. Mnogobrojne stranice istorije „zelenog pakla“ duge skoro jedan vek uključuju i uzbudljive uspehe modela Alfa Romeo koji je održao svoj mit kroz pregršt pobeda i upečatljivih rekorda na Nirburgringu. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, prvi terenac u istoriji brenda, drži rekord u svom segmentu jer je prešao 20.832 kilometara staze Noršlajfe za 7 minuta i 51,7 sekundi. Ovo ga čini jednim od najbržih terenaca, a opremljen je izvanrednim 2,9-litarskim V6 Bi-Turbo benzinskim motorom koji proizvodi 510 KS i obrtni momenat od 600 Nm sa maksimalnom brzinom od 283 km/h i ubrzanjem od 0 do 100 km/h za samo 3,8 sekundi. Vreme za koje Giulia Quadrifoglio prelazi stazu iznosi 7 sekundi i 32 stotinke i postiže ga zahvaljujući vrhunskom upravljanju, maksimalnoj brzini od 307 km/h i ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 3,9 sekundi. Giulia Quadrifoglio NRING i Stelvio Quadrifoglio NRING ograničene serije Nirburgring napravljeni su kako bi odali počast ovoj istorijskoj vezi kojoj je nedavno udahnut novi život zahvaljujući uzbudljivim performansama novih modela Quadrifoglio. Ista ta veza se takođe ogleda i u inspirativnim fotografijama koje prikazuju dva automobila u kontekstu koji najviše odgovara njihovim neverovatnim karakteristikama, na najpoznatijim krivinama „ringa“ i njegovim najupečatljivijim deonicama, uključujući poznati Karačiola-Karusel.

Ograničene serije kolekcionarskih modela sada se mogu poručiti
Dostupan u EMEA regionu, u seriji od samo 108 vozila za svaki model, namenjenim kolekcionarima i najvernijim kupcima brenda Alfa Romeo, nove ograničene serije imaju ekskluzivne dodatke, kao što je značka sa brojem na tabli od ugljeničnih vlakana, i spoljašnost u unikatnoj Circuito Grey boji, koja se ekskluzivno pojavljue u ovoj ograničenoj seriji.
Pored izvrsnih osobina koje karakterišu sve automobile Quadrifoglio, standardna oprema u specijalnoj seriji NRING dostupna je u celosti i obuhvata kočnice sa keramičkim pločicama ojačanim ugljeničnim vlaknima, Sparco® trkačka sedišta sa crvenim šavovima i kosturom od ugljeničnih vlakana, Mopar® automatski prenos sa ugljeničnim umetkom, volan od kože i Alkantare, takođe sa ugljeničnim umecima. Prednji znak i poklopci retrovizora napravljeni su od ugljeničnih vlakana, kao i ukrasni umeci na pragovima. Tu su i zatamnjeni prozori, Adaptive Cruise Control tempomat, Harman Kardom premijum audio paket i AlfaTM Connect 3D Nav zabavno-informativni sistem sa ekranom od 8,8 inča, Apple CarPlayTM, Android AutoTM i DAB sistemima. Giulia premijerno nosi novi ogoljeni ugljenični krov, a Stelvio je opremljen panoramskim krovom sa električnim upravljanjem. Oba automobila imaju tepihe sa crvenim logom u izradi kompanije Mopar. Stelvio i Giulia Quadrifoglio Nirburgring serije koji nose NRING oznaku, više su nego vrhunska vozila i savršeni predstavnici izvrsnosti brenda Alfa Romeo.

Ogromna snaga i vrhunska tehnologija
Modeli Quadrifoglio otelotvorenja su inženjerskog kvaliteta i vrhunskih performansi. Na primer, na modelu Stelvio, po prvi put, 2,9 litarski V6 Bi-Turbo motor ukombinovan je sa inovativnim Q4 sistemom upravljanja na sva četiri točka, koji garantuje neprevaziđene performanse, prijanjanje, zadovoljstvo u vožnji i bezbednost u svim situacijama. Oba automobila su takođe opremljena sistemom AlfaTM Chassis Domain Control koji koordiniše sve elektronske sisteme u vozilu kako bi se postigle najbolje performanse i maksimalno zadovoljstvo vožnje u svakom trenutku. Konkretno, ovaj sistem upravlja i istovremeno dodeljuje posebne zadatke različitim aktivnim sistemima, kao što su sistem upravljanja na sva četiri točka Q4 (na modelu Stelvio Quadrifoglio), AlfaTM aktivnim sistemom vektorisanja obrtnog momenta, AlfaTM aktivnim suspenzijama, elektronskom kontrolom stabilnosti (ESC) i AlfaTM DNA Pro selektorom za režim vožnje sa trkačkom funkcijom. Tehnologija vektorisanja obrtnog momenta optimizuje raspored pogona na modelima Stelvio i Giulia i naglašava njihov sportski karakter. Dva električno kontrolisana kvačila u okviru sistema za vektorisanje obrtnog momenta omogućavaju da se obrtni momenat svakog točka kontroliše posebno. Ovo omogućuje optimalan raspored snage po tlu u svim situacijama u vožnji. Samim tim, model Stelvio bezbedan je i zabavan za vožnju u svakom trenutku, bez smetnji od intruzivnog rada sistema kontrole stabilnosti. ZF osmostepeni automatski menjač, deo standardnog paketa opreme, posebno je podešen da omogućava prenos za samo 150 milisekundi u trkačkom režimu. Prenos je opremljen sa blokirajućim kvačilom koje daje vozaču moćan, precizan osećaj ubrzanja u jednoj brzini. U zavisnosti od podešavanja režima vožnje, sistem novog automobila optimizuje fluidnost, komfor i lakoću vožnje u svim sredinama, pa i po gradu, a poboljšava i ekonomičnost potrošnje i smanjuje emisije CO2. Zato se izvrsnost koju nudi ne odnosi samo na performanse: Alfa Romeo sportski SUV i sedan model su takođe neverovatno ekonomični u pogledu emisija i potrošnje goriva, zahvaljujući sistemu električne kontrole deaktivacije cilindara i funkcijom za vožnju u leru, koji su dostupni u sistemu napredne ekonomičnosti. Za kraj, kako bi se upotpunilo vozačko iskustvo, oba modela su opremljena sa pedalama izrađenim od čvrstog aluminijuma, koji su integralni deo upravljačkog stuba .

Potpuno, jedinstveno iskustvo
Alfa Romeo je stvorio zaista ekskluzivno, potpuno i vrhunsko brend iskustvo za 216 budućih vlasnika modela Giulia Quadrifoglio NRING i Stelvio Quadrifoglio NRING ograničene serije Nirburgring. Iskustvo počinje već pri naručivanju, jer dolasku automobila prethodi predaja numerisanog modela proporcija 1:18. Postoji još jedno iznenađenje u automobilu: kupci će u njima pronaći paket za dobrodošlicu, koji sadrži trkačke rukavice Sparco® i posebnu jaknu softshell, sportsku torbu sa Alfa Romeo dizajnom, Quadrifoglio dugmad za manžetne i originalnu obuću koju je proizveo Car Shoe,  nosilac licence Alfa Romeo za kolekciju Quadrifoglio. Napravljene od kože i tehničkog tekstila, ove cipele su inspirisane dizajnom trkačkih čizmi i koje nose simbol koji na najbolji način simbolizuje najbolje performanse brenda Alfa Romeo. A to nije sve: svi vlasnici modela Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio NRING i Giulia Quadrifoglio NRING imaće priliku da tokom 2019. godine prisustvuju kursu sportske vožnje na stazi Nirburgring. Posebna usluga telefonskog asistenta biće dostupna kao podrška vlasnicima modela iz serije NRING tokom njihovog Alfa Romeo iskustva.

Sertifikat
Pored toga, da bi se proslavilo rođenje nove ograničene serije NRING, vlasnicima će biti izdat poseban „sertifikat autentičnosti“ koji izdaje FCA Heritage, odsek koji promoviše čuvanje istorijata brendova italijanske FCA Grupe. Odluka da se uz ovu posebnu ediciju izda „sertifikat autentičnosti“, koji se inače izdaje samo za klasične automobile, odmah im daje autentičan status „instant klasik“, svrstavajući ih među vozila proglašena kolekcionarskim predmetima (i sigurnim investicijama) čim dospeju na tržište, zbog svoje ekskluzivnosti, performansi i ograničene dostupnosti. Svaki vlasnik dobiće paket sa sertifikatom autentičnosti koji izdaje proizvođač, numerisanu pločicu-sertifikat koja odgovara broju šasije automobila, kao i knjigu fotografija i tehničku specifikaciju.

Alfa Romeo na Nirburgringu: živeti istoriju

Nove specijalna ograničena serija utemeljuje vezu između brenda i ove legendarne staze. Prvu od mnogih pobeda brenda Alfa Romeo na „zelenom paklu“ ostvario je 1932. godine Rudolf Karačiola (Rudolf Caracciola), vozeći Gran Premio Tipo B, koji je odneo pobedu nad druga dva modela Alfa Romeo koje su vozili Nuvolari (Nuvolari) i Boračini (Borzacchini). Tri godine kasnije, „leteći Mantovan“ lično bio je zvezda uzbudljive trke: vozeći Alfa Romeo Tipo B koji je bio na pragu „penzionisanja“, pobedio je svoje protivnike još na kvalifikacijama i izvojevao nezaboravnu pobedu u Velikoj nagradi Nemačke. To nije bila samo Formula 1: od pedesetih, Alfa Romeo je postao ključni takmičar u turističkoj klasi, sa modelom Giulietta Sprint Veloce, i utvrdio je svoju dominaciju u sledećoj deceniji sa modelima Giulia TZ, Giulia TZ2, Giulia Sprint GTA, GTA 1300 Junior i 1750-2000 GTAm, koji su zabeležili dugu listu opštih pobeda i pobeda u klasi na vrhunskim trkama uključujući 1000 Km, 500 Km i trku od 6 sati.Giulia Sprint GTA takođe se pamti zbog rekordnog vremena od 9 sekundi i 59,7 stotinki koje je ostvario Andreja De Adamič (Andrea De Adamich), po prvi put, GT automobil sa motorom sa manje od 1600 cc probio je barijeru od 10 minuta.Dok su GTA modeli bili nepobedivi u svojoj klasi, Alfa Romeo učestvovao je na Svetskom šampionatu za proizvođače automobila sa novim Tipo 33: dve pobede 1968. i 1969. godine u klasi automobila sa motorom od 2 litra, i dve titule na svetskom šampionatu 1975. i 1977. godine. Godine 1975, Mercario (Merzario) i Lafit (Laffite) su osvojili sedam od osam sezonskih trka, uključujući i pobedu na Nirburgringu. Još jedna velika pobeda Alfa Romea bila je 1993. godine kada je 155 V6 TI koga je vozio Nikola Larini (Nicola Larini) stigao kući kao pobednik: bez uspeha na Nirburgringu, titula DTM bila bi nepotpuna.

Najnoviji video snimci

Napredna pretraga

Traži...

Od
Do
Traži

Slike


Preuzmite

Povezane slike