Prijavi se na bilten

Prijavi se na bilten Stellantis Communications i budi u toku na svim vestima.

17 Sep 2018

Alfa Romeo predstavio B-Tech seriju modela na uzbudljivom događaju

Događaj koji je organizovao brend Alfa Romeo povodom početka prodaje B-Tech serije modela, koji su dostupni kod svih ovlašćenih Alfa Romeo distributera, upravo je završen.

 

  • Uzbudljiv dogođaj sa prestižnim gostima bio je organizovan u FCA Centro Stile u Torinu
  • Na bini su bili Roberta Zerbi (Roberta Zerbi), poznati fotograf Đovani Gastel (Giovanni Gastel), Evan Orensten (Evan Orensten), suosnivač i izvršni direktor publikacije Cool Hunting, Klaus Buse (Klaus Busse) i Klaudio Nervi (Claudio Nervi).
  • FCA Centro Stile, inkubator ideja i trendova, obezbedio je i iskustvo za sva čula.
  • Počelo je emitovanje nove reklame, sa porukom da vožnja nekog od automobila iz B-Tech porodice predstavlja izbor koji dolazi i iz glave i iz srca.

Događaj koji je organizovao brend Alfa Romeo povodom početka prodaje B-Tech serije modela, koji su dostupni kod svih ovlašćenih Alfa Romeo distributera, upravo je završen.

B-Tech serija ojačava i nadovezuje se na uspeh modela Giulia, Giulietta i Stelvio nudeći prepoznatljiv izgled koji uključuje ekskluzivne sjajne „metal-flake" polirane detalje i tehničke karakteristike odabrane da pruže udobnost, bezbednost i povezanost. Ova serija predstavlja nastavak stalne evolucije ovih modela, koja dočarava jedinstveni identitet brenda i duh italijanske izvrsnosti: B-Tech modeli donose mnoštvo inovacija koje čine ove Alfa Romeo mehaničke izume još bogatijim i još individualnijim.

Istorijske vrednosti u novim modelima

Personalizacija je bila lajtmotiv događaja koji je bio organizovan u FCA Centro Stile, koji predstavlja svojevrsno polazište za istraživanje formi i materijala, kao i inkubator novih trendova u kom su začeti novi Alfa Romeo B-Tech modeli. Održan je jedinstven panel na kom se razgovaralo o ovim automobilima i zalazilo u ključne tematske celine B-Tech sveta, a učesnici su bili i poznate ličnosti. Roberta Zerbi, direktorka Alfa Romeo brenda za Evropu, Bliski Istok i Afriku, predstavila je tržišni rast koji su ostvarili modeli Giulia i Stelvio i naznačila je da je sada pravi trenutak za predstavljanje posebnih verzija koje ističu DNK brenda Alfa Romeo kao nikada pre.

B-Tech serija otelotvoruje istorijske vrednosti ovog brenda: italijansku konstrukciju, fokus na vozaču i iskustvu vožnje, dizajn i tehnologiju: „Dizajn i tehnologija su dva stuba identiteta brenda Alfa Romeo, ali te dve stvari su u isto vreme i nešto što naši kupci jasno i glasno zahtevaju od nas, a to su ljudi sa dobrim ukusom koji vole da se izdvoje iz mase, koji posvećuju ogromnu pažnju detaljima i koji žele da se okruže najboljom tehnologijom. B-Tech vodi Alfa Romeo brend u neistraženu teritoriju što je takođe deo tradicije ovog brenda", rekla je Roberta  Zerbi.

Dizajn i tehnologija

 Dizajn je oduvek bio prepoznatljiva karakteristika Alfa Romeo brenda, ali na sve konkurentnijem tržištu, gde se stalno pojavljuju novi zahtevi, dizajn mora da bude uparen sa vrhunskom tehnologijom: ovu oblast su pokrili Klaus Buse, šef  dizajna za FIAT, Abarth, Lancia, Alfa Romeo i Maserati, i Klaudio Nervi, direktor planiranja portfolija proizvoda. Klaus Buse je naglasio da činjenicu da je posebna serija Alfa Romeo modela potpuno drugačija od bilo koje druge posebne serije, zato što se ne temelji na dodavanju spoljašnjih karakteristika već na podizanju osobenosti brenda na novi nivo, dok se Klaudio Nervi fokusira na tehnologije.

Giulia i Stelvio su već dobili 5 zvezdica na EuroNCAP testu, i imaju tehnologije poput sistema za upozorenja pri napuštanju trake (Lane Departure Warning) i sistema za kočenje u hitnim slučajevima sa uočavanjem pešaka (emergency brakingwith pedestrian detection). B-Tech izdanje takođe uključuje i prilagodljivi tempomat (Adaptive Cruise Control), koji predstavlja još jedan korak ka Alfa Style nenapadnoj pomoći u vožnji.

Pored toga, bogata standardna oprema uključuje i AlfaTM Connect sistem za infromacije i zabavu sa HD ekranom od 8,8 inča, koji je kompatibilan sa Apple CarPlayTM i Android AutoTM platformama, kao i sa Alfa povezanim uslugama. Tu je još i TomTom sistem navigacija sa trodimenzionalnim mapama za prepoznavanje zgrada i lokacija koje vas zanimaju. Osim toga, „widget" ekran omogućava vozaču da pogledom proveri radio ili navigaciju, bez ometanja.

Giulietta B-Tech donosi inovativni Alfa Connect sistem za informacije i zabavu sa ekranom od 7 inča i radiom iz kompanije Alpine, koji podržava Apple CarPlayTM i Android AutoTMplatforme. Tu je i zadnja kamera sa parking senzorima, USB-HDMI port kao i Mopar® Connect usluge. Zahvaljujući Alfa Connect sistemu i njegovim uslugama, ovaj automobil pruža stalnu povezanost. Sa podrškom za Apple CarPlayTMi Android AutoTM platforme, Alfa Connect garantuje potpuno bezbedno, jednostavno za korišćenje, povezivanje sa ekranom automobila koji potom prikazuje funkcije vašeg pametnog telefona kao što su muzika, pozivi ili navigacija.

 Dočaravanje B-Tech modela

 Da bi zaista dočarali identitet Alfa Romeo brenda i B-Tech serije modela, brend se je izabrao umetnika koga ništa ne vezuje za automobilski svet, koji je pristao da po prvi put predstavlja automobile kroz svoje fotografije, na originalan a elegantan način, i sa ukusom. Fotografisanje B-Tech modela je odradio čuveni majstor fotografije Đovani Gastel. Čuveni milanski fotograf je sa bine očaranoj publici rekao da ovaj novi projekat predstavlja nešto sasvim novo za njega, ali je objasnio da mu je njegovo iskustvo u slikanju portreta omogućilo da prikaže mehaničke izume brenda Alfa Romeo u novom svetlu. Gastel je pratio temu i naglasio je karakteristike B-Tech serije modela, koristeći neobične šeme i svoj ogromni kompozicioni talenat da suprotstavi različite svetove, uvek sa vrhunskim stilom i svojim ličnim idealom elegancije.

Tamo gde se različiti svetovi susreću

 Stil je apsolutna vrednost, što je, izgleda, jedna zajednička stvar koju imaju čak i neke nepomirljive oblasti - koncept koji je jasno vidljiv u Gastelovom radu i paralelama koje on povlači između sveta mode i sveta automobilskog dizajna. Crna boja, svojstvena identitetu B-tech serije, nije samo stilski detalj, već predstavlja i strategiju da se nevidljive stvari učine vidljivim, i da se naglasi elegantna duša brenda Alfa Romeo, bogata tehnologijom. Gastel je fotografisao modne kreacije i boje uz automobile, kako bi time predstavio njihovu funkcionalnost i izgled na novi, zanimljiv način. Rad na materijalima i bojama kojim su se bavili dizajnerski centar i fotograf su u koraku sa preovlađujućim trendovima. Evan Orensten, suosnivač i izvršni direktor "Cool Hunting" digitalne publikacije, (koja se bavi inovacijama u kulturi, dizajnu i tehnologiji koji je namenjen publici koju čine kreativni profesionalci), sledeći je pozvan na binu. Orensten je posegnuo izvan granica sveta automobila i pričao je o trendovima i vizijama u dizajnu, modi i životnim stilovima. Njegovi komentari jasno su pokazali još jednom da je B-Tech izraz dominantnog trenda sa telom i srcem koji su 100% Alfa Romeo.

Iskustvo u FCA Centro Stile

 Na kraju uzbudljive diskusije, publika je imala priliku da se divi modelima Giulia, Stelvio i Giulietta B-Tech, i na rekonstrukciji fotografskog studija Đovanija Gastela, sa sve rekvizitama i osvetljenjem, a mogli su i da obiđu virtuelnu sobu i iskuse modele u 3D obliku, kao i da dodirnu i razgledaju materijale koji su inspirisali stilske detalje u porodici B-Tech. Još jednom, FCA Centro Stile dokazao je da je savršeno mesto za inovativnu i modernu prezentaciju, kao mesto gde se mogu izraziti originalne ideje i jezici.

„Ljubav više nije slepa"

Kada smo već kod originalnih jezika, nova reklama koja promoviše modele Giulia i Stelvio B-Tech, koju je za EMEA region snimila agencija Ideal i koju je režirao Lazlo Kadar (Laszlo Kadar) u produkciji kuće Buddy Film, emituje se na glavnim TV kanalima u Italiji od 12. septembra. U fokusu reklame je način na koji visokotehnološki karakter novih modela Giulia i Stelvio B-Tech otelotvoruje suštinu identiteta brenda Alfa Romeo: razvoj najnaprednijih tehnologija kako bi se osiguralo da je ljudskost u središtu. A šta više pristaje ljudima nego ljubav? Kako bi se oživeo duh brenda, dva automobila su humanizovana i prikazana kao partneri koji gledaocu izjavljuju ljubav. Kadrovi ovog spota dodatno pojačavaju romantičnu atmosferu zadržavanjem na dizajnerskim detaljima i praćenjem linija automobila skoro požudno - kao zaljubljeni koji razmenjuju poglede. To stvara dijalog u kome svaka tehnološka osobina pomaže da se izgrade temelji za lagodan zajednički život savršenog para- modela Alfa Romeo i vozača. Kako bi naglasili da je B-Tech, kao i svi njegovi inovativni sadržaji, izbor koji se pravi srcem i glavom, i da sa njim „ljubav više nije slepa". 

 

Ostali sadržaji