01 Mart 2018

Alfa Romeo na Međunarodnom Salonu automobila u Ženevi

  • Brend će biti zvezda događaja sa izložbenim prostorom koji će baviti performansama i ekskluzivnošću.
  • Posebne verzije modela Stelvio Quadrifoglio Nring i Giulia Quadrifoglio Nring za stazu u Nirnbergu dominiraće na štandu – dve verzije ograničene serije u slavu rekordnog učinka ova dva automobila koje će pokazati suštinsku izvanrednost brenda Alfa Romeo.
  • Veoma zastupljena upotreba ugljeničnih vlakana, jedinstven sadržaj i neverovatne performanse – ovo je model GiuliaVeloce Ti, posebna verzija sa tradicionalnom oznakom „Turismo Internazionale“ koja je oduvek razdvajala najatraktivnije i visokotehnološke verzije od ostalih.
  • 4C model, biće prisutan u ekskluzivnim verzijama Competizione Coupé i Italia Spider iz posebne serije.
  • Alfa Romeo sistem režima vožnje (DNA) spaja sportski karakter i posvećenost svakom detalju, pri čemu su oba kvaliteta očigledna u gamama Stelvio i Giulia.

Automobili Alfa Romeo izazivaju oduševljenje među vozačima već 108 godina svojim italijanskim stilom, podsećajući na odlične performanse, tehnologiju i zadovoljstvo u vožnji koji jedva čekaju da budu oslobođeni okretanjem ključa. Ove godine, posetioci salona automobila u Ženevi steći će jasan utisak da se brend razvio u pravcu maksimalnih performansi, ekskluzivnosti i prilike za kupce da prilagode svoj automobil Alfa Romeo prema sopstvenom ukusu i izbora detalja rezervisanih za vrhunske modne kuće. Prepoznatljive odlike dizajna po meri prisutne su u mehaničkim remek-delima prikazanim u Ženevi: Stelvio, Giulia, 4C Spider i 4C Coupé zasigurno će oduševiti ljubitelje i posmatrače svojim novim izgledom, gde kao deo izvrsne posebne serije jedni posvećuju pažnju performansama,  drugi premijum materijalima.

Sve oči biće uprte u uzbudljivu verziju modela Stelvio Quadrifoglio za stazu u Nirnbergu koji će imati oznaku NRING. Biće izrađeno 108 takvih oznaka, po jedna za svaku godinu trajanja brenda Alfa Romeo. Ovo nije samo automobil: to je opipljiv izraz izumiteljskog genija, napornog rada i posvećenosti koji predstavlja tajnu postizanja najambicioznijih ciljeva i rušenja istrajnih rekorda. To je takođe i izraz gotovo senzualnog zadovoljstva pred ostvarenim rezultatima.

Specijalno Nürburgring izdanje sa „NRING“ oznakom obeležava terenca koji može da napravi krug na legendarnoj stazi za 7 minuta i 51,7 sekundi, što je najbrže vreme u klasi. Quadrifoglio: jedna reč dovoljna da opiše automobil u klasi za sebe, koji izmiče uobičajenoj kategorizaciji. Ovo važi kako za Stelvio tako i za Giuliju, koji su spremni da obore publiku u Ženevi s nogu i nastave da svakodnevno šarmiraju 108 srećnih dobitnika specijalne Nürburgring edicije, koja nosi  „NRING“ oznaku, na primer pomoću svojih 2,9-litarskih V6 Twin-Turbo 510 KS motora, diferencijala za vektorisanje obrtnog momenta i kontrolom domena šasije (CDC) koji karakterišu ovaj model, uz poseban eksterijer, prestižno ime i detalje koji ga čine vrhunskim primerom izvrsnosti brenda Alfa Romeo.

Nije slučajnost što ova dva izvrsna automobila nose ime poznate nemačke staze: Alfa Romeo automobili počeli su da beleže pobede na stazi u Nirnbergu još trideseih godina 20. veka, pod kontrolom svetskih vozača kao što su Tacio Nuvolari (Tazio Nuvolari), koji je osvojio Veliku nagradu Nemačke za volanom modela 8C 2300 Tipo Monza 1932. i potom u automobilu Tipo B-P3 1935. Druge važne godine bile su 1966. kada je Giulia Sprint GTA postala prvi GT model koji je obišao stazi za manje od deset minuta, i 1975. kada je 33 TT 12 koga je vozio Arturo Mercario (Arturo Merzario) trijumfovao u Nemačkoj a potom osvojio i Svetski šampionat trka sportskim automobilima (World Sportscar Championship). Konačno, 10. juna 1993. godine, 155 V6 Ti Nikole Larinija (Nicola Larini) osvojio je obe kvalifikacije prestižne trke u DTM šampionatu, održanom na stazi u Nirnbergu. Italijanski vozač ponovio je uspeh Nuvolarija time što je izneo apsolutnu pobedu nad svim ostalim automobilima, koji su bili nemačke proizvodnje.

Uzbuđenje sa trkačkih staza preneto je na Quadrifoglio porodicu, u kojoj će Stelvio i Giulia u Nürburgring izdanju, ponosno noseći „NRING“ oznaku, proslaviti rekorde dva modela, i nastaviti sa novim uspesima u obliku modela Guilia Veloce Ti i Stelvio Super sa paketom Pack Sport, novim paketom za performanse i novom kožnom kontrolnom tablom i zidovima vrata. Oba automobila su opremljena sa Q4 pogonom na sve točkove. Elegantija strana brenda izražena je u obliku Luxury Pack paketa za modele Stelvio i Giulia, dok je njihov sportski duh pun samopouzdanja otelotvoren u grupi 4C, sa posebnim izdanjima Competizione i Italia za modele Coupé i Spider.

Stelvio u Nürburgring izdanju i Giulia Quadrifoglio „NRING“

Glavne zvezde svakako će biti Alfa Romeo Selvio Quadrifoglio NRING i Giulia Quadrifoglio NRING, dve specijalne, ograničene serije stvorene da proslave rekorde koje je postigao Alfa Romeo na legendarnoj nemačkoj trkačkoj stazi. Stelvio drži rekord u svom segmentu, sa obilaskom kruga za 7 minuta i 51,7 sekundi; on je najbrži gradski terenac, opremljen posebnim 2,9-litarskim V6 Bi-Turbo benzin motorom koji proizvodi 510 KS i 600 Nm obrtnog momenta, sa maksimalnom brzinom od 283 km/h i ubrzanjem od 0 do 100 km/h za samo 3,8 sekundi. Giulia Quadrifoglio drži rekord za limuzine sa četvoro vrata standardne proizvodnje, sa vremenom od 7 minuta i 32 sekunde, postignutih zahvaljujući njenom izvrsnom upravljanju, maksimalnom brzinom od 307 km/h i ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 3,9 sekundi.

Samo 108 primeraka svakog od ovih modela biće proizvedeni za kolekcionare i najvernije ljubitelje brenda Alfa Romeo. Nove ograničene serije imaju ekskluzivne sadržaje, kao što su oznaka sa brojem na tabli od ugljeničnih vlakana, kao i unikatna Circuito Grey (siva) boja, dostupna samo u ovoj ograničenoj verziji.

Pored izvrsnih karakteristika svih automobila u gami Quadrifoglio, standardna oprema za „NRING“ seriju obuhvata ugljeno-keramičke kočnice, Sparco trkačka sedišta sa crvenim šavovima i strukturom od ugljeničnih školjki, Mopar® automatski menjač sa  umetkom od ugljenika, kožni i Alkantara upravljač, takođe sa umetkom od ugljenika. Prednji znak i poklopci retrovizora napravljeni su od ugljeničnih vlakana, kao i bočni spojleri. Pored toga, tu su i zatamnjeni prozori, aktivni tempomat (active cruise control), Harman Kardon premijum audio paket, i AlfaTM Connect 3D Nav sistem za informativno-zabavni sadržaj sa ekranom od 8,8 inča, Apple CarPlayTM, Android AutoTM i DAB. Giulia je opremljena potpuno novim krovom od ugljeničnih vlakana. Oba modela imaju tepihe sa crvenim znakom koji je dizajnirao Mopar.

Stelvio i Giulia Quadrifoglio u Nürburgring ediciji sa „NRING“ oznakom su van svake konkurencije i savršeno predstavljaju izvrnost brenda Alfa Romeo.

Modeli Quadrifoglio su oličenje inženjerskog kvaliteta i superiornih performansi. Na primer, na modelu Stelvio, 2,9-litarski V6 Bi-Turbo pogonska grupa kombinovana je po prvi put sa inovativnim Q4 pogonom na sva četiri točka, što garantuje nenadmašne performanse, prijanjanje, ugođaj pri vožnji i bezbednost u svim situacijama.

Oba automobila takođe sadrže AlfaTM kontrolu šasije (Chassis Domain Control), koja kontroliše sve elektronske sisteme automobila kako bi proizveli najbolje performanse i apsolutno zadovoljstvo u vožnji u svakom trenutku. Konkretno, sistem upravlja i istovremeno dodeljuje posebne zadatke raznim aktivnim sistemima, kao što su Q4 pogon na svim točkovima (na modelu Stelvio Quadrifoglio), AlfaTM  sistem za aktivno vektorisanje obrtnog momenta (Active Torque Vectoring), AlfaTM sistem aktivnog oslanjanja (Active Suspension), ESC i AlfaTM DNA Pro selektor sa funkcijom za trkački režim. Tehnologija vektorisanja obrtnog momenta optimizuje raspored pogona modela Stelvio i Giulia i naglašava njihov sportski karakter. Dva elektronski kontrolisana kvačila u sistemu vektorisanja obrtnog momenta omogućavaju da se kontroliše obrtni momenat za svaki točak odvojeno. Ovo omogućava optimalan prenos energije na tlo čak i kada se automobil dovede do svojih granica dinamike. Zato je vožnja bezbedna i zabavna i nikada ne opterećuje vozača agresivnim sistemom kontrole stabilnosti.

Automatski osmostepeni menjač ZF, koji je deo standardne ponude, posebno je etaloniran tako da vrši prenos za samo 150 milisekundi u trkačkom režimu. Prenos ima kvačilo koje se može zaključati i pruža vozaču moćan, precizan osećaj ubrzanja u jednoj brzini. Na osnovu režima DNA, novi sistem prenosa optimizuje fluidnost, komfor i lakoću vožnje u svim sredinama, pa i po gradu, i povećava ekonomičnost i smanjuje emisije CO2.

Zato izvrsnost ove ponude nije samo u performansama: i Alfa Romeo gradski terenac i limuzina su izuzetno efikasni u pogledu emisija i ekonomičnosti, zahvaljujući pored ostalog i svom elektonski kontrolisanom sistemu deaktivacije cilindara i funkcija vožnje u leru (sailing), dostupnim u režimu napredne efikasnosti. Za kraj, kako bi vozačko iskustvo bilo što bolje, oba su opremljena papučicama za promenu brzina izrađenim od čvrstog aluminijuma koje su integralni deo upravljačkog stuba.

Alfa Romeo Stelvio Super sa novim paketom opreme Performance
Štand u Ženevi takođe s ponosom prikazuje dva modela Stelvio opremljena dvolitarskim turbo benzincem, u verzijama sa 200 i 280 KS, uparenih sa osmostepenim automatskim menjačem i Q4 pogonom na sva četiri točka. Četvorotaktni motor je napravljen u potpunosti od aluminijuma sa pogonskim vratilom od ugljeničnih vlakana. Karakteristike koje ga izdvajaju uključuju MultiAir elektro-hidraulični sistem za aktivaciju ventila,  i direktno ubrizgavanje pod pritiskom od 200 bara, koji zajedno doprinose prilično brzom odzivu papučice gasa u čitavom opsegu obrtaja uz prvoklasnu potrošnju goriva.

Alfa Romeo Stelvio sa dvolitarskim turbo benzincem od 280 KS (maksimalni obrtni moment of 400 Nm pri 2.250 obrtaja u minuti) je najbolji u klasi po pitanju ubrzanja, sa ubrzanjem od 0 do 100 km/h od svega 5,7 sekundi. Njegova maksimalna brzina je 230 km/h.
Pored njega nalazi se auto sa istim motorom u verziji od 200 KS: maksimalnim obrtnim momentom of 330 Nm pri 1.750 obrtaja u minuti i maksimalnom brzinom od 215 km/h, sa ubrzanjem od 0 do 100 km/h od 7,2 sekunde. 

Dva automobila koji će biti prikazani na ovom salonu donose dve novine, a to su nova kožna komandna tabla i tapacirung vrata i Performance paket, koji uključuje Alfa Active aktivno vešanje (takođe dostupno odvojeno kao dodatna oprema), samozaključavajući zadnji mehanički diferencijal i aluminijumske pedale menjača na volanu. Alfa Active vešanje dinamički prilagođava svoj odziv uslovima vožnje, odabranom AlfaTM DNA režimu i vozačevom ukusu. Samozaključavajući zadnji diferencijal garantuje savršeno prijanjanje za glatku vožnju, naglašavajući agilnost i sportsku prirodu automobila, sa pozitivnim uticajem i na bezbednost.

Dva automobila koja će biti prikazana na salonu su bogatiji za dva paketa opreme koji naglašavaju svestrani karakter Alfa Romeo gradskog terenca, koji je podjednako dobar i u sportskoj i u luksuznoj izvedbi.

 Prethodni, sa motorom od 280 KS i Competizione crvenom bojom, opremljen je Sport paketom opreme koji se sastoji od aluminijumskih detalja, aluminijumskih papučica, sportskog volana i crvenih kočiona klešta. Ostale karakteristike uključuju kožna sedišta i komandnu tablu sa sivim šavom, zatamnjena stakla i krovni nosač.
Uz to, Mopar, zvanični servis partner kompanije Alfa Romeo za servisiranje, rezervne delove, originalne modne detalje, pomoć i brigu o potrošačima, je razvio posebne modne detalje za ovaj auto, uključujući i matte black (mat crne) felne od 20 inča.
Pored njega nalazi se Stelvio Super sa 200 KS. Ovaj model odiše luksuzom, u Volcano black (izrazito crnoj) boji sa bež kožnim sedištima i komandnom tablom sa detaljima od sivog drveta. Ovaj model ima aluminijumske felne od 20 inča koje je dizajnirao Mopar sa kočionim kleštima obojenim u crnu boju.

Alfa Romeo Giulia Veloce Ti
Alfa Romeo Giulia Veloce Ti, opremljena turbo benzincem od 280 KS u kombinaciji sa osmostepenim automatskim menjačem i Q4 pogonom na sva četiri točka, prestavlja otelotvorenje tehničke i automobilske izvrsnosti modela Giulia.
Počasna oznaka „Ti“, koja označava „Turismo internazionale“, je uvek bila rezervisana za najraskošnije opremljene, najnaprednije, ekstremne verzije. Giulia Ti, predstavljena u Racing crvenoj boji, je najekskluzivnija verzija ovog modela koja uspešno spaja sportski ukus Giulia Veloce modela sa izazovnim stilom, bogatim standardnim paketom i najsavremenijim tehnološkim dostignućima. Ona je skoro pa sestra sa Quadrifoglio modelom, sa kojim deli nekoliko stilskih karakteristika. Crni krov, komandna tabla presvučena kožom sa detaljima od ugljeničnih vlakana i kožnim i Alcantara sedištima sa crnim šavom sve to odmah zapada za oko, kao i mnogi detalji od ugljeničnih vlakana koje je dizajnirao Mopar, kao što su svetleći pragovi sa Alfa Romeo logom, slovo V na prednem znaku sa detelinom, uložak za ručicu menjača i navlake za retrovizore. Usisnici sa detaljima od ugljeničnih vlakana i zadnji spojler su nezaobilazni Quadrifoglio elementi. Uglancane petokrake felne od 19 inča predstavljaju još jedan pravi trkački detalj. Crvene kočiona klešta mame svojim sjajem između krakova.

Sportski karakter ovog modela potvrđen je neverovatnom pažnjom posvećenom detaljima i obimnom upotrebom ugljeničnih vlakana. Konfiguraciju upotpunjuje Alfa TM Connect 3D sistem za informativno-zabavni sadržaj koji sadrži Apple CarPlay TM i Android AutoTM i 8,8 inčni 3D sistem navigacije sa DAB aktivnim tempomatom, zatamnjenom staklima i "Harman Kardon" premijum audio paketom.

Alfa Romeo Giulia Super
Giulia Veloce Ti je uparena sa Giulia Super u Volcano black (izrazito crnoj) boji sa jedinstvenim Luxury paketom opreme, koje se sastoji od atraktivne kombinacije boja sa bež kožnim enterijerom  i detaljima od prave sive hrastovine. Ovaj model ima aluminijumske felne od 18 inča sa crnim kočionim kleštima i urođenom elegancijom, idealan automobil za one koji žele da uživaju u performansama modela Giulia ali i komforu i luksuzu bez premca. Ispod haube se nalazi četvorotaktni benzinac sa turbo kompresorom i 200 KS uparen sa automatskim menjačem.

4C: u posebnim Competizione i Italia serijama
Na Alfa Romeo štandu će takođe biti izložen super sportski model 4C, koji prikazuje trkački duh koji je deo Alfa Romeovog genetskog koda: optimalne performance i odlična tehnička izrada predviđeni za vrhunsko uživanje u vožnji stilom koji oduzima dah. Dva automobila, Coupé i Spider, u posebnim Competizione i Italia serijama, će oduševljavati posetioce u Ženevi. Coupé ima mnogo više sportskih karakteristika, sa jakim trkačkim konotacijama, dok Spider, koji je takođe i te kako sposoban da pruži uzbuđenje, ima više elegantan i prefinjen karakter.
Oba modela pokreće žustri turbo benzinac, ceo napravljen od aluminijuma, sa zapreminom od 1750 ccm i 240 KS, sa interkulerom i kontinualnim dvostrukim faznim varijatorima. Uparen sa TCT automatskim menjačem, on isporučuje performanse vredne superautomobila: odnos težine i snage je manji od 4 kg/KS, maksimalna brzina je 258 km/h (257 km/h za model 4C Spider), ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 4,5 sekundi, ubrzanje prilikom izlaska iz krivine od 1.1g i maksimalno usporavanje pri kočenju od 1,25 g. Ovakvom učinku doprinelo je obimno korišćenje ultra lakih materijala, uključujući ugljenična vlakna za školjku, aluminijum za prednji i zadnji trap i SMC (jedinjenje niske gustine) za karoseriju.

Ove dve serije, obe u ograničenom broju, su posebno stilizovane. Mat Vesuvio Grey boja (pepeljasto siva) modela Coupé, u kombinaciji sa ekskluzivnim eksterijerom posebno dizajniranim za ovu konfiguraciju (koju svaki kupac može da izabere ili zaobiđe) naglašava njegovu beskompromisnu sportsku prirodu. Kao i školjka, dodatni detalji od ugljeničnih vlakana dodatno doprinose sportskom utisku: krov, zadnji spojler, poklopci retrovizora, bočni izduvnici i okvir farova, svi naglašavaju mišićavost i snagu ovogautomobila i vrhunski inženjering, i jasno aludiraju na trkački svet. Stilizovan eksterijer upotpunjen  je prednjim branikom u boji karoserije sa izduvnikom, petokrake felne sa tamnom završnom obradom (18 inča napred i 19 inča pozadi), crvenim kočionim kleštima i Akrapovič titanijumskim duplim centralno postavljenim cevima auspuha i još malo ugljeničnih vlakana u spoljnim ukrasima.
Trkačko raspoloženje se prenosi i u kabinu: sedišta su od kože i mikrofibera sa crvenim šavom, isto kao i trkački volan, i za kraj, ekskluzivni status serije ograničene na samo 108 automobila naglašen je značkom sa brojem koja se nalazi na centralnom tunelu i aluminiumska Competizione pločica na komandnoj tabli.
Posebna serija Spider Italia se odlikuje Misano blue (jarko plavom) bojom, posebno napravljenom za 108 automobila u ovoj verziji za kolekcionare. Spolja, detalji koji odmah zapadaju za oko uključuju asimetrične petokrake felne, 18 inča napred i 19 inča pozadi, i žute kočiona klešta koje se slažu uz šav na sedištima, komandnoj tabli, volanu i tapacirungu vrata. Sa strane ponosno stoji ekskluzivna Spider Italia nalepnica u tri boje italijanske zastave. 4C Spider Italia ima standardan stajling koji uključuje Akrapovič duple titanujumske centralno postavljene cevi auspuha i spoljne ukrase od ugljeničnih vlakana. Oprema je upotpunjena Alpine premijum Hi-Fi sistemom, sa bas zvučnicima, značkom sa brojem na centralnom delu i aluminijumskom Italia pločicom na komandnoj tabli.

Najnoviji video snimci

Napredna pretraga

Traži...

Od
Do
Traži

Povezane slike