25 Februar 2019

Alfa Romeo na Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi 2019.

  • Brend Alfa Romeo zvezda je događaja sa izložbenim prostorom fokusiranim na lepotu, performanse i ekskluzivnost.
  • Svaki od modela pokazuje svoj karakter i povezanost, zahvaljujući Mopar® dodacima koji dodatno naglašavaju prepoznatljive karakteristike modela Giulietta, Giulia i Stelvio.
  • Fokus je na modelima Giulia Quadrifoglio i Stelvio Quadrifoglio u ograničenim "Alfa Romeo Racing" serijama koji slave legendarnu trkačku istoriju brenda Alfa Romeo i ulazak novog italijanskog vozača u šampionat Formule 1. Antonije Đovinaci se pridružio Alfa Romeo Racing timu zajedno sa svetskim šampionom Kimijem Raikonenom.
  • Jedinstveni sadržaji i performanse: ovo je Alfa Romeo Stelvio Ti, model sa paketom opreme koji ponosno nosi legendarni "Turismo Internazionale" akronim, koji je kroz istoriju dodeljivan samo najbogatije opremljenim, tehnički najnaprednijim, najagresivnijim modelima.
  • Svetla pozornice su takođe uperena i u novi model Alfa Romeo Giulietta MY19, koji je evoluirao, zadržavajući pritom sav svoj prepoznatljivi stil i sportski karakter.
  • Još uzbudljivih vesti će biti otkriveno na konferenciji za medije u utorak, 5. marta.

 

Alfa Romeo automobili već duže od jednog veka oduševljavaju vozače svojom lepotom, italijanskim stilom koji podstiče performanse, tehnologijom i uživanjem u vožnji, samo čekajući da oslobode svu svoju snagu jednim okretom ključa.  Ove godine, posetioci Međunarodnog sajma automobila u Ženevi će jasno videti da je brend evoluirao još više, u mnogo različitih pravaca. Ništa nije moglo bolje da naglasi poziciju koju najekstremnije performanse zauzimaju u DNK lancu Alfa Romeo brenda od povratka ovog brenda u Formulu 1, a u sezoni 2019. godine tim će nastupati u takmičenju na najvi[em nivou u svetu moto sporta pod imenom Alfa Romeo Racing sa postavom koju čine italijanski vozač Antonio Đovinaci i bivši svetski šampion iz 2007. godine, Kimi Raikonen.

Na štandu u Ženevi biće izložen bolid Alfa Romeo Racing tima, predstavljajući neraskidivu vezu sa trkačkom stazom koja je vidljiva u modelima Giulia Quadrifoglio i Stelvio Quadrifoglio u ograničenim Alfa Romeo racing izdanjima, u svojim posebnim bojama.  Evolucija ekskluzivne ponude je takođe primetna, sa povratkom legendarnog imena "Turismo Internazionale" koje je dodeljeno modelu Alfa Romeo Stelvio u novom Ti paketu opreme, predstavljajući vrhunske sportske karakteristike, pored modela Giulia Veloce Ti. Nova Giulietta MY19 je predstavila  još personalizovaniji pristup sa pet paketa opreme i šest paketa dodatnih detalja. Sada će svako moći da izrazi svoj karakter kroz svoj automobil. Na štandu će biti i elegantna Giulietta Executive u Visconti zelenoj boji, kao i sportska Giulietta Veloce.

Što se tiče personalizacije, Alfa Romeo štand se posebno izdvaja, sa dodatnom opremom koju potpisuje Mopar®, brend koji je zadužen za servisiranje, dodatne delove i brigu o potrebama korisnika FCA vozila. Za kraj, još važnih vesti za budućnost će biti objavljeno na konferenciji za medije zakazanoj za utorak, 5. marta.

Giulia Quadrifoglio i Stelvio Quadrifoglio u posebnim, Alfa Romeo Racing izdanjima

Najveće zvezde izložbenog prostora će bez sumnje biti modeli Giulia Quadrifoglio i Stelvio Quadrifoglio u posebnim „Alfa Romeo Racing" izdanjima, ograničenim na svega deset automobila po modelu.

Ograničena „Alfa Romeo Racing" serija slavi sve dublju povezanost i učešće u šampionatu Formule 1, u saradnji sa brendom Sauber. Od ove godine, tim će nositi novo zvanično ime „Alfa Romeo Racing" sa veoma bitnom dopunom -  „od 1910. godine".

Najbolji mogući način da se ponosno istakne da je istorija Alfa Romeo brenda, koji je osnovan 24. juna 1910. godine, duboko povezana sa moto sportom. Samo godinu dana nakon svog osnivanja, Alfa Romeo je debitovao na zvaničnom takmičenju, osvojivši prvu Regularity Race u Modeni. Od tada, sportska legenda brenda gradila se kroz niz pobeda i podijumskih plasmanima na mnogim međunarodnim šampionatima, uključujući i Formulu 1 Sinergija između brendova Sauber i Alfa Romeo, glavnog sponzora od 2018. godine, potpomogla je napredak tima koji je prošlu sezonu završio na osmom mestu. Danas se tehičke i komercijalne veze između dva partnera još više učvršćuju pod istim menadžmentom i vlasničkom strukturom. U timu Alfa Romeo Racing dva partnera dele isti cilj, da ostvare ambiciozne rezultate samouvereno pucajući na pobede u trkama. Posetioci Međunarodnog sajma automobila u Ženevi će moći da se dive bolidu Alfa Romeo Racing tima, koji će voziti bivši svetski šampion Kimi Raikonen i mladi italijanski vozač Antonio Đovinaci. Prisustvo ovog drugog predstavlja izvor nacionalnog ponosa, zato što je prošlo osam godina od kako je jedan italijanski vozač redovno nastupao u šampionatu Formule 1. Automobili koji se nalaze pored bolida Formule 1, Alfa Romeo Quadrifoglio,  koji su deo tima Alfa Romeo Racing imaju potpuno istu spoljašnjosti.

Zadržavajući sve tehničke odlike modela iz porodice Quadrifoglio, u ovoj specijalnoj seriji Trofeo White and Competizione Red dvobojna farba ukombinovana je sa jedinstvenim stilskim detaljima, uključujući i Sparco trkačka sedišta sa crvenim šavovima i strukturom školjke napravljenom od karbona, Mopar® ručicu automatskog menjača sa ugljeničnim umecima i volan od kože i Alcantara materijala, takođe sa ugljeničnim umecima. Unutrašnjost takođe ima posebno osmišljenu značku kojom se proslavlja deset pobeda Alfa Romeo brenda u Formuli 1. Uzbuđenje koje pruža trkačka staza izraženo je kroz tehničke detalje, kao što su izraženi krov od ugljeničnih vlakana na modelu Giulia, polirane alu-felne (19 inča na modelu Giulia i 20 inča na modelu Stelvio), crvena kočiona klešta, ugljenične keramičke kočnice i Akrapovič auspuh. Ugljenik je obilato korišćen, a nalazi se na kućištima retrovizora, na V umetku na prednjoj strani „detelina" na umecima bočnih usisnika, i na štitnicima pragova vrata (na modelu Giulia). Pod haubom, nalazi se divni i veoma hvaljeni V6 Bi-Turbo benzinac od 2,9 litara koji proizvodi snagu od 510 KS i obrtni momenat od 600 Nm, što omogućava modelu Giulia Quadrifoglio da dostigne najveću brzinu od 307 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za jedva 3,9 sekundi, dok model Stelvio Quadrifoglio dostiže maksimalnu brzinu od 283 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,8 sekundi.

Oba automobila iz tima Alfa Romeo Racing upotpunjena su sa zatamljenim prozorima, prilagodljivim tempomatom, Harman-Kardon premijum paketom audio opreme, kao i sa Mopar sistemom zabavno-informativnog sadržaja za navigaciju AlfaTM Connect 3D, platformama Apple CarPlayTM, Android AutoTM i DAB radio uređajem.

Quadrifoglio

Modeli Quadrifoglio koji nose legendarni simbol usvojen od strane brenda Alfa Romeo 1923. g. predstavljaju skup najboljih tehničkih odlika i odlika u pogledu performansi. Na primer,  na modelu Stelvio po prvi put je V6 Bi-Turbo motor od 2,9 litara ukombinovan sa inovativnim pogonom na sva četiri točka pod nazivom Q4, što garantuje neprevaziđene performanse, prijanjanje, uživanje u vožnji i bezbednost u svim situacijama.

Oba automobila imaju ugrađenu AlfaTM kontrolu šasije, koja upravlja elektronskim sistemima u vozilu kako bi se pružile najbolje performanse i vrhunsko zadovoljstvo u vožnji u svakom trenutku. Detaljnije, sistem upravlja specifičnim zadacima i istovremeno ih šalje na rad raznim aktivnim sistemima, kao što je pogon na sva četiri točka Q4 (na modelu Stelvio Quadrifoglio),  AlfaTM aktivni sistem vektorisanja obrtnog momenta, AlfaTM aktivno vešanje, elektronski sistem za upravljanje stabilnošću vozila i AlfaTM pro izbor režima vožnje DNA, sa trkačkom funkcijom. Tehnologija vektorisanja obrtnog momenta pruža modelima Stelvio i Giulia raspodelu pogona i naglašava njihov sportski karakter. Dva elektronska kvačila u sistemu vektorisanja obrtnog momenta omogućavaju kontrolisanje primene obrtnog momenta na svaki točak zasebno. Ovo osigurava optimalni prenos snage na tlo, čak i kada se automobil dovede do svojih dinamičkih granica. Vožnja je bezbedna i zabavna, a nije prepreka upečatljivo sposobnom sistemu kontrole stabilnosti. Osmo - stepeni ZF automatski menjač, koji dolazi u standardnoj verziji, posebno je podešen da menja brzine za samo 150 milisekundi u trkačkom (Race) režimu. Prenosni mehanizam uključuje blokirajuće kvačilo koje vozaču daje moćan, precizan osećaj ubrzanja u okviru istog stepena prenosa. U zavisnosti od režima DNA, novi automatski menjač daje optimalnu fluidnost, udobnost i lakoću vožnje u svakom okruženju, uključujući vožnju po gradu i dodatno poboljšava potpunnu efikasnost i smanjuje emisiju CO2.

Izvrsnost ove ponude nije samo u performansama:  Alfa Romeo sportski SUV i limuzina takođe su neverovatno efikasni u pogledu emisije štetnih gasova i ekonomične potrošnje goriva, zahvaljujući sistemu za elektronsko isključivanje cilindara i funkciji za vožnju u leru koji su dostupni u režimu vožnje Advanced Efficiency (napredna efikasnost). Poslednje ali ne i najmanje važno, kako bi se vožnja dovela na najviši nivo, oba automobila opremljena su ručicama za menjanje brzina koje su izrađene od čvrstog aluminijuma i koje su neodvojiv deo volana.

Alfa Romeo Stelvio Ti

Štand u Ženevi takođe će sa ponosom predstaviti model Stelvio opremljen 2,0-litarskim turbo dizel motorom koji proizvodi 280KS, uparenim sa 8-stepenim automatskim menjačem i pogonom na sva četiri točka Q4. Motor je četvorocilindarski, izrađen u potpunosti u aluminijumu sa ugljeničnim pogonskim vratilom. Motor koji Alfa Romeo Stelvio ima, 2,0-litarskim turbo benzinac od 280 KS (maksimalni obrtni momenat 400 Nm na 2.250 obrtaja), najbolji je u svojoj klasi u pogledu ubrzanja, a od 0 do 100 km/h dolazi za samo 5,7 sekundi. Maksimalna brzina je 230 km/h. Izložbeni model će sa ponosom nositi istorijski akronim Ti (Turismo Internazionale) koji se oduvek stavljao na najdraže Alfa Romeo automobile sa najviše tehnologije. Luksuzni sadržaj ovog automobila zasigurno će ispuniti i najveća očekivanja.

Stilski, sajamski SUV zaista je jedinstven: Misano Blue boja ukombinovana je sa novom poliranom grupom zadnjih svetala i luksuznim linijama, uz obilato korišćenje ugljenika. V rešetka na prednjoj strani ove detelline i kućišta za retrovizore izrađena su od ovog materijala. Pravi se prelaz ka nijansama crne i na drugim delovima automobila, kao što su moćno alu-felne od 20 inča uparene sa žutim sportskim kočionim kleštima, spoljni ramovi prozora i auspusi u sjajno crnoj boji, kao i tamne Stelvio i Q4 značke i zatamljeni zadnji prozor.

Alfa Romeo Giulia Veloce Ti

Alfa Romeo Giulia Veloce Ti, opremljen sa turbo benzincem od 280 KS koji je uparen sa 8-stepenim automatskim menjačem i pogonom na sva četiri točka Q4, predstavlja rafinirano otelotvorenje tehničke i automobilske izvrsnosti game modela Giulia. Giulia Ti u Misano Blue boji predstavlja najekskluzivniju verziju u gami koja uspešno kombinuje sportski karakter modela Giulia Veloce sa privlačnim stilom, izgledom po visokim standardima i sa poslednjom tehnologijom. Sestrinski automobil modela Quadrifoglio sa njim deli nekoliko stilskih odlika. Crni krov, kožni detalji na komandnoj tabli sa ugljeničnim umecima i kožna i Alcantara sedišta sa crnim šavovima odmah privlače pažnju, kao i mnogi drugi detalji pd karbona pruženi od strane brenda Mopar, kao što su crni štitnici pragova vrata sa Alfa Romeo znakom, V rešetka na prednjoj strani deteline, glava menjača i kućišta za retrovizore. Bočni usisnici sa ugljeničnim umecima i zadnji spojler predstavljaju karakteristične elemente modela Quadrifoglio. Polirane alu-felne od 19 inča sa pet krakova i žutim kočionim kleštima samo su još neke od odlika trkačkog stila.

Sportski karakter ovog modela ponovo se naglašava vrhunskom pažnjom posvećenom detaljima i obilatim korišćenjem ugljeničnih vlakana. Konfiguracija je upotpunjena sistemom zabavno-informativnog sadržaja sa navigacijom AlfaTM Connect 3D, koji dolazi sa ekranom od 8,8 inča, platformama Apple CarPlayTM and Android AutoTM i DAB uređajem, prilagodljivim tempomatom, zatamljenim prozorima i Harman-Kardon premijum audio sistemom.

Alfa Romeo Giulietta Executive

Štand će krasiti i nova Giulietta Executive, u j Visconti Green boji, dok enterijer dolazi sa kožnim presvlakama, panelima na vratima i umecima na komandnoj tabli u boji čokolade. Model je namenjen onima koji žele najprepoznatljivije i najeksluzivnije detalje, kao što su mat V rešetka i ramovi prednjih farova, uz hromirana kućišta retrovizora, kvake, detalje na zadnjem braniku dok su ramovi prozora i značka Giulietta hromirani. Unutrašnjost jasno stavlja akcenat na udobnost koju izražava putem povezanost kroz radio i navigacioni sistem UConnect sa ekranom od 6,5 inča, naslonom za ruke na zadnjem sedištu, senzorom za kišu i sumrak, elektrohromskim unutrašnjim retrovizorom, električnim retrovizorima na vratima, kao i prednjim i zadnjim senzorima za parkiranje. Verziju opreme upotpunjuje panoramski krov i nove lake alu-felne od 18 inča sa pet duplih krakova i dijamantski ispoliranim završnim slojem.

Ispod haube nalazi se Euro 6D-temp 1,6-litarski Multijet motor od 120KS, sa automatskim Alfa menjačem sa dvostrukim kvačilom. Zahvaljujući sistemu za izbor režima vožnje Alfa DNA, vozač jednostavno može da podesi dinamično upravljanje automobila tako što će prilagoditi obrtni momenat motora, kočnice (putem uređaja za pred-punjenje kočnica), menjač sa duplim kvačilom, odgovor sistema za ubrzanje, elektronski sistem za upravljanje stabilnošću vozila, elektronski Alfa samoblokirajući diferencijal i ASR sistem za prijanjanje. Vozač može da aktivira tri režima vožnje prema uslovima na putu i prema sopstvenom stilu vožnje.

Alfa Romeo Giulietta Veloce

Nova Giulietta Veloce, čiji je sportski stil doveden do najvišeg nivoa, sada ima još agresivniji izgled i tehnički sadržaj u cilju superiornog, beskompromisnog upravljanja. Ključne odlike spoljašnjosti uključuju nove sportske branike i žute uveličane Brembo kočnice i lakirani sjajno crni detalji na kućištima retrovizora, kvakama, prednjoj rešetki, ramu na maglenkama i uveličanim duplim auspusima. Završni detalji u pogledu eksterijera upotpunjeni su bočnim usisnicima, zatamljenim staklima prozora i novim lakim alu-felnama od 18 inča u sjajno crnoj boji sa pet duplih krakova. Iznutra, sportski karakter novog modela Giulietta Veloce ponovo naglašavaju nova sedišta od platna i Alcantara materijala, sa odudarajućim žutim šavom i naslonom za glavu sa Alfa Romeo znakom. Tu su i aluminijumske papučice i štitnici pragova vrata, mat obodi od atracita i kao izvajani volan sa žutim šavovima, koji se pojavljuju i na glavi menjača i ručnoj kočnici.

Model Giulietta Veloce pokreće novi 6D-temp 2,0-litarski JTDM motor od 170 KS i sa šestostepenim automatskim Alfa menjačem sa duplim kvačilom. Gornji i donji položaj precizne i ergonomski napravljene ručice menjača određuje vozač ručno. Ručice za menjanje brzine na volanu mogu da se koriste kao alternativa.

Na kraju, paket Tech nudi sistem Alfa Connect od 7 inča obezbeđen od strane Alpine sistema za zabavno-informativni sadržaj, koji dolazi sa postavkama za Apple CarPlayTM i Android AutoTM platforme, zadnjom kamerom i zadnjim senzorima za parkiranje, USB-HDMI ulazom i sistemom Mopar® Connect. Uz platforme Apple CarPlayTM i Android AutoTM, Giulietta Veloce garantuje jednostavan za korišćenje, potpun i siguran pristup funkcijama pametnih telefona direktno putem ekrana u samom automobilu.

Android Auto, Google Play i Google Maps su registrovane marke kompanije Google LLC. Apple CarPlay je registrovana marka kompanije Apple Inc.

 

 

Najnoviji video snimci

Napredna pretraga

Traži...

Od
Do
Traži

Povezane slike