Prijavi se na bilten

Prijavi se na bilten Stellantis Communications i budi u toku na svim vestima.

01 Mar 2016

Alfa Romeo na Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi 2016. godine

Najiščekivaniji model godine sprema se za ulazak na tržište: počev od meseca aprila, rezervacija novog modela Giulia biće moguća na svim tržištima područja Evrope, Bliskog istoka i Afrike, sa posebnom cenom za svaku od zemalja.

Alfa Romeo na Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi 2016. godine

Najiščekivaniji model godine sprema se za ulazak na tržište: počev od meseca aprila, rezervacija novog modela Giulia biće moguća na svim tržištima područja Evrope, Bliskog istoka i Afrike, sa posebnom cenom za svaku od zemalja.

Na svetskoj pretpremijeri, posetioci Međunarodnog salona automobila u Ženevi imaće prilike da vide četiri verzije novog modela, koje će predstaviti bogatu paletu na početku prodaje, sa tri nivoa opreme (Giulia, Super i Quadrifoglio), šest novih motora:  150 ili 180 KS 2.2 dizel sa šestostepenim manualnim ili osmostepenim  automatskim menjačem, 200KS 2,0-litarskog osmostepenim automatskim  i 2,9 litarskim V6 BiTurbo  benzincem  sa 6 stepenim menjačem.

Alfa Romeo Giulia

Nova Giulia se ističe svojim karakterističnim italijanskim dizajnom, sa nepogrešivim smislom za proporcije, jednostavnošću i superiornim kvalitetom završne obrade. U srcu ove automobilske „kreacije“ nalazi se vozač i njegova želja za uživanjem u neponovljivom doživljaju vožnje.

Izbor pogona na zadnjoj osovini ne predstavlja samo ukazivanje poštovanja najautentičnijim korenima legendarnog brenda Alfa Romeo: to je i tehničko rešenje koje pruža vrhunske performanse i neverovatnu zabavu. Još jedna bitna pojedinost modela Giulia jeste optimalna raspodela težine na obe osovine, kao i sofisticirano vešanje (patent brenda Alfa Romeo) i najdirektnije upravljanje na tržištu. Pored toga, Alfa Romeo Giulia kombinuje izvanredne performanse motora i upotrebu ultra-lakih materijala, kao što su ugljenična vlakna, aluminijum, kompozit aluminijuma i plastike, u cilju postizanja najboljeg odnosa težine i snage (koeficijent manji od 3 na verziji Quadrifoglio).

U skladu sa tradicijom brenda Alfa Romeo, nova Giulia nudi jedinstvena tehnička rešenja koja je čine liderom u svom segmentu. Neka od sofisticiranijih rešenja su Integrisani sistem kočenja (IBS) koji znatno skraćuje zaustavni put, kao i aktivno vešanje koje pruža izuzetnu udobnost. Samo na verziji Quadrifoglio, tehnologija raspodele obrtnog momenta (Torque Vectoring) pruža izvanrednu kontrolu stabilnosti, dok sistem Active Aero Splitter omogućava upravaljanje potisnom silom pri velikim brzinama.

U Ženevi će biti predstavljene četiri verzije: tri modela Giulia Super sa 180KS  2.2 litra  dizel  ili 200KS  2.0 litra benzinac  kao i jedna Giulia Quadrifoglio sa 510KS 2.9 litra V6 BiTurbo  benzinac.

Konkretno, Giulia Super verzije imaju veoma kvalitetnu kožnu opremu sa kožnim sedištima i tablom , kombinovanom sa pravim drvetom , kao i 18-inčnim alu-felnama, 8,8inčnim  Connect Nav infotanment sistemom  i ekskluzivnim aluminijumskim tasterima za menjanje brzina fiskiranim u središtu volana.

Izložena Giulia Quadrifoglio u Competioon Red boji je u sportskoj verziji  sa 19inčnim ultra lakim točkovima,  karbonsko keramičkim koćnicama  i Sparco sedištima  sa spoljašnošću od karbonskog vlakna.

 

Nova Giulietta i novi Mito

Vesti iz brenda Alfa Romeo ne završavaju se na željno iščekivanom modelu Giulia; zapravo, brend je doživeo potpuni preobražaj. Reflektori će biti upereni i u nove modele Giulietta i Mito, dva restilizovana modela koja dele primetnu porodičnu sličnost sa očaravajućim modelom Giulia, što se vidi po novom prednjem kraju na kome se nalaze unikatna rešetka hladnjaka i legendarni trolisni nos, verovatno jedan od najprepoznatljivijih i najslavnijih simbola u svetu automobilizma. Stil slova u nazivima „Giulietta“ i „Mito“ takođe upućuje na model „Giulia“, a oba automobila nose redizajnirani logo brenda Alfa Romeo.

Palete ova dva nova modela osmišljene su i optimizovane tako da kupci mogu brže i jednostavnije da odaberu verziju koja najbolje odgovara njihovim sklonostima i potrebama, i da je zatim prilagode dodatnom opremom i dodacima. Nova Giulietta dolazi sa pregršt važnih inovacija, uključujući naglašeniji sportski karakter, kao i jedinstveni 1,6-litarski turbo dizel motor JTDm sa 120 KS, uparen sa inovativnim automatskim sistemom prenosa Alfa TCT, i neverovatno korisnim LIVE uslugama na sistemu Uconnect 6.5". Nova Giulietta koja će na glavnim evropskim tržištima biti u prodaji od početka marta, u Ženevi je predstavljena u dve verzije: verzija visokih performansi 240 KS Veloce 1750 Turbo Petrol i verzija 120 KS Super 1.6 JTDm, obe sa automaskim TCT prenosom. Eksterijer prve verzije je naročito upadljiv, zahvaljujući novim sportskim branicima sa crvenim detaljima, antracit boji, staklenom krovu, Brembo kočionim sistemom i novim 18-inčnim alu-felnama. Isti sportski pečat dat je i enterijeru, koji naglašavaju sportska sedišta od kože i alkantare sa crvenim šavovima. Pored verzije Giulietta Veloce, radoznali posetioci moći će da se upoznaju i sa verzijom Super sa crvenim kleštima, i novim 18-inčnim alu-felnama.

Isti sportski utisak odaje i na enterijeru, sa naglašenim  sportskim kožnim sedištima i Alcantara crvenim štepom i kožnim volanom. Pored Giulietta  Veloce verzije, radoznali posetioci će moći bliže da upoznaju Super verziju  sa tobako kožnim sedištima, novom tablom  s mat finišom , 18inčnim aluminijumskim felnama , hromiranim spoljašnjim ramom  i novim izduvnim sistemom.

Na svetskoj pretpremijeri, novi Mito će takođe debitovati na štandu brenda Alfa Romeo, uz mnoštvo osveženih detalja, ali i dalje pozicioniran kao mali sportski automobil sposoban da pridobije kupce koje privlače njegov italijanski stil i tehnička izvrsnost, za potpuni užitak u vožnji. Međunarodni sajam automobila u Ženevi biće centralno mesto za predstavljanje sportskije verzije u ovoj paleti – turbo benzinska verzija Veloce 1.4 MultiAir sa 170 KS i automatskim TCT prenosom – uz nova sporska sedišta marke Sabelt tapacirana crnom tkaninom i Alcantara presvlakama. Novi Mito biće dostupan širom Italije i Francuske počev od juna, a u ostalim zemljama od septembra meseca.

4C Coupé i 4C Spider

U centru pažnje naći će se i zanosni Alfa Romeo 4C, u verzijama Coupé i Spider,  moderna ikona ovog brenda koja će predstaviti sportsku dušu utkanu u DNK brenda Alfa Romeo: optimalne performanse i  izvanredna konstrukcija dizajnirani za vrhunsko uživanje u vožnji od koje zastaje dah.

Oba automobila opremljena su moćnim turbo motorom sa direktnim ubrizgavanjem, u celosti od aluminijuma, zapremine 1.750 cm3 sa dvostrukim sistemom varijabilnog pomeranja ventila koji garantuje performanse u rangu super-automobila: maksimalna brzina od 258 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,5 sekundi, 1,1 g bočnog ubrzanja i 1,25 g maksimalne sile kočenja. Duh super-automobila vidi se i u odabiru ultra-lakih materijala: ugljenična vlakna za školjku, aluminijum za prednji i zadnji deo rama šasije i SMC (kompozitni materijal niske gustine) za karoseriju. Na švajcarskoj pozornici nastupiće modeli poput 4C Spider u sivoj Stromboli Grey boji, sa ugljeničnom oblogom zaštitnog luka kao i novim titanijumskim dvostrukim izduvnim sistemom od Akrapoviča. Pored toga, za još malo stila, manju težinu i bolje performanse, automobil poseduje polirane „žičane“ felne (18 inča napred i 19 inča nazad), kao i eksterijerne komponente od ugljenika, kao što su bočni usisnici vazduha, prednji branik i bočni retrovizori. I poslednje ali ne i najmanje važno, tu su i crvena kočiona klešta, crvena kožna sportska sedišta i kožni enterijer sa detaljima od ugljenika koji čine standardnu opremu kabrioleta izloženog u Ženevi.

Na štandu će takođe s ponosom biti predstavljen višestruko nagrađivani 4C Coupé u troslojnoj beloj Trofeo White boji sa krovom i elementima od ugljeničnih vlakana (kao što su bočni usisnici vazduha, prednji branik, bočni retrovizori i zadnji spojler), crnim kočionim kleštima, titanijumskim dvostrukim izduvnim sistemom od Akrapoviča i felnama na 5 šrafova, različitih veličina (18 inča napred i 19 inča nazad) sa poliranom završnom obradom. Iznutra, posebna sportska sedišta obložena kožom i crnim mikfrofiberom sa kontrastirajućim šavovima definitivno će privlačiti pažnju, a u ovom slučaju uparena su sa kožnim tapacirungom vrata i komandne table, kao i detaljima od ugljeničnih vlakana.

 

 

Štand

Alfa Romeo se na Međunarodni sajam automobila u Ženevi vraća se sa renoviranim izložbenim prostorom jedinstvenih konstrukcionih svojstava i sa sofisticiranim svetlosnim efektima koji naglašavaju glavne karakteristike novih proizvoda. Izgled štanda brenda Alfa Romeo je upečatljiv, uz podršku klasičnog crvenog LED panoa na crnoj pozadini koji predstavljaju osnovne stilske elemente brenda; tradicionalnih staklenih zidova koji izražavaju koncept visokog kvaliteta sadržanog u DNK brenda Alfa Romeo; uz sportske teksture poda, kojima se ističu legendarne performanse automobila brenda Alfa Romeo.

Nova Giulia će biti nesporna zvezda sajma: tri primerka verzije Super biće izložena na platformi uokvirenoj crvenim LED svetlima i, zahvaljujuči stanici „proširene realnosti“, posetioci će moći da saznaju više informacija o najinovativnijim tehničkim karakteristikama visoko-performantnog modela Giulia Quadrifoglio. Postavljeni oko centralnog modela štanda, ređaju se i ostali modeli, naime tu su nova Giulietta, novi Mito, modeli 4C Spider i 4C Coupé. Ovi izvanredni proizvodi potvrđuju kako su tokom više od jednog veka automobili brenda Alfa Romeo bili posvećeni onima koji očekuju da njihov automobil prevazilazi koncept „korisnog prevoznog sredstva“ i prelazi u koncept „realnih emocija“.

Jedan deo štanda namenjen je brendu Mopar, referentnom brendu za usluge, brigu o korisnicima, originalne delove i dodatke za brendove grupe FCA. Konkretno, nova robna kolekcija brenda Alfa Romeo debitovaće u Ženevi, a u osnovi svojih grafičkih komponenti imaće restilizovani logo brenda. Kolekcija predstavlja izbor proizvoda posebno dizajniranih u saradnji sa Centro Stile Alfa Romeo – prvoklasni tehnički proizvodi izrađeni od vrhunskih materijala kao što su ugljenik, aluminijum ili Nycrotech. Kolekcija se sastoji iz nekoliko linija: od odeće, gde je glavni odevni predmet modularna jakna izrađena od meke vodootporne tkanine, do kožnih proizvoda, uključujući i uniseks torbu od naprednih materijala i kože sa detaljima od brušenog metala, a tu je čak i linija proizvoda sa muškim novčanicima i posebnim privescima za ključeve. I na kraju, na Moparovom izložbenom zidu naći će se i određeni dodaci namenjeni modelima Alfa Romeo 4C, Giulietta i Giulia. Konkretno, poslednje od ovih vozila može da poseduje i upravljač od ugljenjika i alkantare, dok kućišta retrovizora i ojačanje patosnice mogu biti od ugljenika.

 

Nova Alfa Romeo Giulia

 

Potpuna paleta nove linije modela Alfa Romeo debituje na Međunarodnom Salonu  automobila u Ženevi. Biće dostupna u tri nivoa opreme (Giulia, Super i Quadrifoglio) i sa šest verzija  novih motora: 150 KS ili 180 KS , 2, 2 litarskim  dizel  motorom  sa šestostepenim manualnim i osmostepenim automatskim menjačem , 200 KS benzincem sa osmostepenim menjačem  i  510 KS 2,9 litarskim  V6 BiTurbo  benzicem  sa šestostepenim brzinskim menjačem
Kao krajnji izraz koncepta meccanica delle emozioni (mehanika emocija), nova Giulia pruža karakterističan italijanski stil uz optimalnu raspodelu težine na obe osovine, sofisticiran sistem vešanja (patent brenda Alfa Romeo) i najdirektnije upravljanje na tržištu.
Za postizanje najboljeg odnosa težine i snage, ova limuzina brenda Alfa Romeo koristi ultra-lake materijale poput ugljeničnih vlakana, aluminijuma, kompozita aluminijuma i plastike.
Primenjena ekskluzivna tehnička rešenja uključuju i tehnologiju raspodele obrtnog momenta (Torque Vectoring), kojom se postiže izvanredna kontrola stabilnosti, Integrisani sistem kočenja (IBS) za značajno kraći zaustavni put, i sistem Active Aero Splitter koji omogućava aktivno upravljanje potisnom silom pri velikim brzinama.
Napredna bezbednosna rešenja u celoj gami kao što je Intergrated Brake System (IBS), koji značajno smanjuje  rastojanje kočenja, osiguravajući veoma reaktivnu povratnu reakciju pedale kočnice bez vibracije  sa ABS-om
Ekskluzivne sigurnosne komponente uključuju Forward Collision Warning (FCW) sa AEB  i detekcijom pešaka, koja aktivno utiče na pedalu kočnice iako vozač sam to ne uradi.            

 

Karakterističan italijanski dizajn

Svaki Alfa Romeo proističe iz savršene ravnoteže nasleđa, brzine i lepote, čime postaje najviši izraz italijanskog stila u svetu automobilizma. Nova Giulia tu nije izuzetak.

Konkretno, proporcije modela su zasnovane na tehničkoj arhitekturi celog automobila: za Alfa Romeo, ključni elementi su bili izbalansirana raspodela težine i pogon na zadnjoj osovini. U cilju savršenog balansiranja težine, motor i mehanički delovi raspoređeni su između dve osovine. Usled toga, nova Giulia ima veoma kratke prepuste, dugu haubu i prednja krila, kabinu povučenu unazad, smeštenu na pogonskim točkovima, i robusna zadnja krila koja vizuelno označavaju tačku na kojoj se snaga oslobađa na put. Sve ovo daje prilično dugo međuosovinsko rastojanje – najduže u klasi – sadržano u jednoj od najkompaktnijih karoserija. Ove proporcije jasno iscrtavaju dinamički oblik elipse. Pored toga, zaobljeni uglovi i preklapajući stubovi automobilu daju svojstven impuls kreirajući profil u obliku kapi koji podseća na model Giulietta Sprint, jedan od najlepših automobila ikada napravljenih.

Drugi aspekt italijanskog stila je „jednostavnost“ koja obavija ono što je zapravo najkompleksniji kreativni proces u industriji: dizajniranje automobila. Zadatak stila je da sakrije rezultat dugog i složenog rada iza proste, prirodne linije koja naglašava elegantne oblike i sofisticirani italijanski ukus. Dizajn brenda Alfa Romeo, izražen kroz čiste, pažljivo osmišljene linije. Iz ovog razloga, snažan identitet novog modela brenda Alfa Romeo uvek je izražavan čistim, tečnim potezima. Iz tog razloga, nova Giulia poseduje snažan identitet iscrtan u nekoliko jednostavnih poteza: linijom utisnutom duž ivica koja označava vrata i obavija brave i, naravno, legendarnim trolisnim „nosom“, verovatno najčuvenijim i najprepoznatljivijim elementom stila u istoriji automobilske industrije.

Konačno, italijanski stil karakteriše i visok kvalitet završne obrade koji se oslikava u kreiranju bogatih, harmoničnih refleksija duž površina. Konačni rezultat je nova Guilia, izvajani oblik koji podseća na veliku mačku koja se upravo sprema da skoči. Ista inspiracija se može naći i unutar automobila. Sve je čisto, esencijalno i fokusirno na vozača, poput komandi grupisanih na malom upravljaču koji je dizajniran tako da se prilagodi svim stilovima vožnje. I više od toga. Pozicija vozača je „ukrojena “ kao struktura sa dijagonalnim tunelom, sa blago talasastom instrument tablom i pametno pozicioniranim instrumentima koji odaju utisak ručno sašivenog odela iskrojenog sa puno pažnje i uz korišćenje najboljih materijala odabranih zbog svoje prijatnosti i na oko i na dodir i usklađenih da učine vidljivim ljudski dodir.


Savršena raspodela težine i najbolji odnos težine i snage

Specifičnost novog modela Giulia je mudro upravljanje težinom i materijalima u cilju postizanja savršenog rasporeda težine na dve osovine. To je ključno za ostvarivanje užitka u vožnji tipičnog za Alfa Romeo i postiže se finim podešavanjem rasporeda i postavljanjem najtežih elemenata na najcentralniju moguću poziciju. Vešanja su jednako neophodna za optimalnu vožnju kao i raspored težine. Konkretno,  raspored primenjen na modelu Giulia napred ima posebnu dvostruku polugu vešanja sa polu-virtuelnom osom upravljanja i zadnje vešanje u konfiguraciji 4.5 sa funkcijom podešavanja otvorenosti trapa (patent brenda Alfa Romeo) za zadnju osovinu.

Za postizanje izuzetnog odnosa težine i snage, nova Giulia kombinuje vrhunske performanse motora i široku upotrebu ultra-lakih materijala poput ugljeničnih vlakana – za pogonsku osovinu – ili aluminijuma za motor i vešanje (uključujuči elemente prednjeg vešanja i zadnje i prednje ramove). Pored toga, zadnje unakrsno ojačanje napravljeno je od kompozita aluminijuma i plastike. Krajnji rezultat je masa praznog vozila od 1.374 kg za verziju sa 2,2-litarskim dizel motorom od 180 KS. I pored toga, uprkos svoj optimizaciji težine, ovaj automobil poseduje odličnu torzionu krutost kojom garantuje trajan kvalitet, akustički komfor i dobro upravljanje čak i u uslovima ekstremnog opterećenja materijala.

Kod verzije Quadrifoglio, upotreba ultra-lakih materijala proširena je na druge elemente karoserije: ugljenična vlakna za haubu, krov i prednji spliter, zadni spojler i delove karoserije; i aluminijum za vrata i blatobrane. Pored toga, kočioni sistem je optimizovan upotrebom aluminijumskih elemenata i diskova od keramike i ugljenika (dodatno dostupno) dok sedišta imaju strukturni ram od ugljeničnih vlakana (dodatno dostupno). Time se postiže masa praznog vozila od 1.524kg, iz koje sledi koeficijent odnosa težine i snage manji od 3.

 

Vrhunski, inovativni motori

Najsavremeniji, inovativni motori predstavljaju još jedan karakterističan element svakog pravog modela brenda Alfa Romeo. Iz tog razloga, na početku prodaje, nova Giulia će nuditi—pored 2,9-litarskog V6 BiTurbo u verziji Quadrifoglio—jedinstvenu generaciju motora, četiri benzica i dizelaša koji predstavljaju remek delo pogonske tehnologije grupe FCA i svrstavaju se u vrh svoje kategorije po pitanju performansi i efikasnosti. Svi motori se proizvode u Italiji u fabrikama u Termoliju (benzinski motori) i Pratola Seri (dizel motori), pri čemu su najsavremeniji procesi i metode korišćeni pre svega u oblastima rezervisanim samo za motore brenda Alfa Romeo, u skladu sa tehnološkom izvrsnošću i filozofijom svojstvenom ovom brendu.

2,0-litarski motor
Novi benzinski motor kojim je opremljena Giulia poseduje četiri cilindra smeštena u red i u celosti je izrađen od aluminijuma. Konkretne karakteristike ovog motora, pored elektro-hidrauličnog sistema aktuatora ventila MultiAir, uključuju i sistem super-punjenja „2 u 1“ i direktno ubrizgavanje pomoću sistema visokog pritiska koji daje 200 bara, čime se postiže naročito brz odziv ubrzanja tokom upotrebe i znatno efikasniji nivo potrošnje. Motor dolazi u konfiguraciji od 200 KS na 5.000 obrtaja sa maksimalnim obrtnim momentom od 330 Nm pri 1.750 obrtaja, a uparen je sa novim 8-stepenim automatskim prenosom Q-Tronic.

2,2-litarski dizel motor
Potpuno novi motor, prvi dizelaš u istoriji brenda Alfa Romeo u potpunosti izgrađen od aluminijuma, takođe je osmišljen za dizel verzije novog modela Alfa Romeo Giulia. Sa četiri redno smeštena cilindra, ovaj motor poseduje najnoviju generaciju sistema ubrizgavanja MultiJet II sa funkcijom Injection Rate Shaping (IRS) i radnim pritiskom od 2.000 bara. Najsavremenija varijabilna geometrija turbo-punjača sa električnim aktuatorom primenjuje tehnologiju sa kugličnim ležajevima kojom se smanjuje vreme odziva uz istovremeno garantovano poboljšanje efikasnosti. Balansna osovina pruža najprefinjeniju udobnost u vožnji.
Dostupne su dve verzije, sa 180 KS na 3.750 obrtaja (maksimalni obrtni momenat je 450 Nm pri 1.750 obrtaja) i verzija sa 150 KS na 4.000 obrtaja (380 Nm pri 1.500 rpm). Kod obe konfiguracije – uparene sa pogonom na zadnjoj osovini – dostupan je novi 8-stepeni automatski, ili manuelni menjač od šest brzina.

 

2,9-litarski BiTurbo benzinski motor sa 510 KS

Samo na verziji Quadrifoglio, ovo je motor jedinstvene tehnologije i performansi, koji pomera granice u okviru svog brenda. Inspirisan tehnologijom i tehničkim umećem brenda Ferrari, ovaj šesto-cilindarski Bi-Turbo benzinac je u celosti izrađen od aluminijuma – u cilju smanjenja ukupne mase automobila, naročito na prednjoj osovini – i razvija 510 KS uz obrtni momenat od preko 600 Nm, za zadivljujuće performanse: maksimalna brzina je 307 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3,9 sekundi a maksimalan obrtni momenat iznosi 600 Nm. Pored ostalog, iako su vrednosti obrtnog momenta i konjskih snaga izvanredne, ovaj 2,9-litarski BiTurbo benzinac sa 510 KS je najbolji u svojoj klasi i po pitanju emisija (198 g/km CO2 sa 6-stepenim manuelnim prenosom) i iznenađujuće je ekonomičan, zahvaljujući sistemu CEM (Cylinders’ Efficient Management), elektronski kontrolisanom sistemu isključivanja cilindara.

 

Inovativna, ekskluzivna tehnička rešenja

Kao još jedan način izražavanja inženjerske kulture brenda Alfa Romeo, dizajn, građa i izbor materijala za šasiju i vešanja uvek su savršeni. Zbog toga, odlučeno je da elektronika bude upotrebljena samo da bi vozačko iskustvo koje omogućava osnovna mehanika učinila još uzbudljivijim. To se ogleda u mnoštvu sofisticiranih sistema, koji se, u zavisnosti od nivoa opreme novog modela Giulia, nude kao standardni ili dodatno dostupni.

 

Torque Vectoring (samo na modelu Giulia Quadrifoglio)

Zahvaljujuči dvostrukom kvačilu, tehnologija raspodele obrtnog momenta (Torque Vectoring) omogućava zadnjem diferencijalu da kontroliše prenos obrtnog momenta na svaki točak zasebno. Na taj način, prenos snage na put poboljšava se čak i u uslovima slabog prianjanja. Zbog toga je vožnja bezbedna i zabavna bez potrebe za korišćenjem invazivnih sistema kontrole stabilnosti.

 

Integrisani sistem kočenja (Integrated Brake System - IBS)

Novi Alfa Romeo na svetskoj pretpremijeri uvodi inovativni elektromehanički sistem koji kombinuje kontrolu stabilnosti sa tradicionalnim servo kočnicama. Na taj način, pored doprinosa uvek važnoj optimizaciji težine i smanjenju vibracija papučice kočnice, garantuje se i momentalan odziv kočenja, što daje rekordne vrednosti zaustavnog puta: 38,5 metara pri kočenju od 100 km/h do 0, dok je zaustavni put kraći od 32 metra na verziji Quadrifoglio sa kočionim diskovima od ugljenika i keramike.

 

Forward Collision Warning (FCW) i Autonomous Emergency Braking ( AEB) sa detekcijom pešaka

Ovaj sistem automatski usporava vozilo ili koči kako bi izbegao neposredno preteći sudar. Konkretno, ovaj uređaj koristi radarske senzore i kameru kako bi utvrdio da li Giulia duž svoje putanje prebrzo prilazi drugom vozilu ili prepreci (uključujući i pešake). Sistem prvo upozorava vozača na blizinu prepreke putem zvučnog signala, a ukoliko vozač ne odreaguje na vreme, automatski koči kako bi se izbegao sudar.

 

Active Aero Splitter

Pored izvanrednog koeficijenta otpora vazduha (Cx = 0,32), savršene ravnoteže sila pri skretanju i kontrole aerodinamičkog potiska, verzija Quadrifoglio poseduje i Active Aero Splitter, sistem smešten spreda koji aktivno upravlja potiskom za bolje performanse i bolje prianjanje pri velikim brzinama.

 

Alfa DNA i DNA Pro (samo na modelu Giulia Quadrifoglio)

Nova Giulia takođe poseduje i novi Alfa DNA selektor, koji modifikuje dinamično ponašanje automobila pošto vozač izabere jedan od režima: Dynamic, Natural, Advanced Efficiency (režim uštede energije po prvi put primenjen na nekom automobilu brenda Alfa Romeo) i Race (samo na verziji Giulia Quadrifoglio).

 

Chassis Domain Control (samo na verziji Giulia Quadrifoglio)

Razvijena u saradnji sa kompanijom Magneti Marelli, tehnologija Chassis Domain Control (CDC) vrši funkciju „mozga“ automobila i koordiniše svu instaliranu elektroniku. Ovaj sistem upravlja radom različitih funkcija – od poznatog selektora DNA Pro, sistema raspodele obrtnog momenta (Torque Vectoring), sistema Active Aero Splitter, do aktivnog vešanja i elektronske kontrole stabilnosti – i svakom od njih dodeljuje konkretne zadatke u cilju optimizacije performansi i užitka u vožnji. Detaljnije, CDC u realnom vremenu prilagođava vožnju tako što dinamiku DNA Pro šablona usklađuje sa podacima o ubrzanju i rotaciji koje detektuju senzori. Rizična rešenja se sprečavaju i njima se upravlja tako što se informacije unapred šalju određenoj kontrolnoj jedinici elektronskog sistema automobila: šasiji, pogonskom agregatu, vešanju, kočionom sistemu, upravljaču, servo upravljaču i diferencijalima u krivinama.

 

 

Ekskluzivna  Alfa Link tehnološka vešanja

Sa prednje strane, nova dvostruka poluga vešanja sa polu-virtuelnom osom upravljanja konstruisana je da optimizuje efekat filtriranja vibracija i da garantuje brz i precizan odziv upravljanja. Ovo rešenje dostupno samo kod brenda Alfa Romeo održava konstantnu liniju vođenja točka pri skretanju i može da se izbori sa velikim bočnim ubrzanjima zahvaljujući uvek savršenom naleganju gume na površinu. U svakoj situaciji i pri svim brzinama, vožnja modela Alfa Romeo Giulia sa najdirektnijim mogućim prenosnim odnosom upravljačkog sistema na tržištu (11.8) je prirodno i instinktivno. Za zadnju osovinu odabrano je multi-link rešenje – patentirano od strane brenda Alfa Romeo – koje pruža vrhunske performanse, užitak u vožnji i udobnost.

 

8,8-inčni sistem Connect 3D Nav

8,8-inčni sistem Connect Nav 3D na modelu Alfa Romeo Giulia – razvijen u saradnji sa kompanijom Magneti Marelli – nudi niz sofisticiranih svojstava i funkcija, uključujući i najnoviju generaciju sistema veze između čoveka i mašine (human-machine interface – HMI). Ovim sistemom se uglavnom upravlja pomoću uređaja Rotary Pad i TFT ekrana od 8,8 inča koji je ugrađen u komandnu tablu. Pored toga, zahvaljujući tehnologiji „optičkog povezivanja“, korisnik uživa prednosti izvanrednog nivoa vizuelizacije i čitljivosti displeja.

Connect 3D Nav je opremljen i naprednim sistemom prepoznavanja glasa za potpunu povezivost sa svim mobilnim uređajima (mobilni telefoni, pametni telefoni, tableti sa operativnim sistemima Apple iOS i Android). Pored mogućnosti obavljanja telefonskih poziva pomoću blutut veze u hends-fri režimu, info-zabavni sistem pušta audio sadržaj USB uređaja i pametnih telefona pomoću Bluetooth tehnologije, pored toga što upravlja DAB radiom i digitalnim Hi-Fi sistemom. I na kraju, sistem poseduje i navigaciju sa 3D mapama visoke rezolucije. Sistem brzo izračunava putanje i može se koristiti čak i kada nema GPS signala, zahvaljujući tehnologiji proračunavanja koordinata. Takođe, omogućava ažuriranje TomTom mapa putem USB-a i pregledanje informacija vozačkog sistema u odnosu na stil vožnje i prikazuje režim vožnje odabran pomoću selektora Alfa DNA/ Alfa DNA Pro.

 

Veza između čoveka i mašine

Putnička kabina novog automobila nudi najbolje po pitanju kvaliteta, bezbednosti, opreme i udobnosti, uz poseban stilski element duboko svojstven brendu Alfa Romeo: centralnost vozača.

Nije slučajnost to što su sve glavne komande, uključujući i dugme za pokretanje, ugrađene u upravljač, dok se veza između čoveka i mašine ostvaruje pomoću dva jednostavna i intuitivna tastera za podešavanje selektora Alfa DNA i 8,8-inčnog info-zabavnog sistema Connect 3D Nav.

 

Instrument tabla

U zavisnosti od nivoa opreme, uređaj iza upravljača dolazi sa ekranom u boji od 3,5 ili 7 inča, i vozaču pruža sve ključne informacije o automobilu. Prikaz je organizovan u četiri segmenta, a prikazani sadržaj zavisi od DNA režima koji vozač odabere i nudi očitavanje bočnog ubrzanja, potrošnje goriva, ekonimičnosti i predloženu promenu prenosnog odnosa.

 

Zvučni sistem Sound Theatre by Harman Kardon

Na modelu Alfa Romeo Giulia debitovaće i sofisticirani zvučni sistem Sound Theatre brenda Harman Kardon, koji zadovoljava potrebu za superiornim, bogatim zvukom. Srce ovog sistema je dvanaestokanalno pojačalo D klase od 900 W  12 kanalnim, koje pruža visoke performanse, a pri tom je kompaktno. Ovo pojačalo jasan zvuk raspoređuje na 14 zvučnika unutar automobila koji pružaju neprevaziđeni kvalitet. Tehnologija Logic 7® koristi se za dobijanje saraund efekta pomoću sistema 5.1 sa različitim visokofrekventnim izvorima i skladno ujednačenim stereom. Sa ovim zvučnim sistemom, putnici mogu da iskuse vrhunski kvalitet po kome je Harman Kardon poznat. 

 

Prednje i zadnje svetlosne grupe: spoj izvrsnog stila i tehnologije
Proizvedene u kompaniji Magneti Marelli u partnerstvu sa brendom Alfa Romeo, prednje i zadnje svetlosne grupe novog modela Giulia dodatno naglašavaju stilski dizajn i ergonomsku siluetu automobila, čineći ga prepoznatljivim na prvi pogled. Konkretno, zadnje LED svetlosne grupe na poseban način naglašavaju zadnji deo, pored toga što znatno doprinose bezbednosti zahvaljujući bržem aktiviranju prilikom kočenja u poređenju sa običnim sijalicama.
Dizajn i ergonomija su takođe glavne karakteristike farova, koji su dostupni u tri različite verzije: sa halogenim sijalicama ili primenom najnovije generacije ksenonske tehnologije sa modulima od 25 ili 25 W,  sa sijalicom visokog svetlosnog tona (do 4500°K), sposobnom da povećava svetlosni fluks i difuziju svetlosti uz uštedu energije i noćnu vidljivost, a u slučaju modula od 35 W, pojačava se 200% u odnosu na normalne halogene farove. Pored toga, ova svetla garantuju veću bezbednost jer se prepreka može uočiti bar jednu sekundu ranije, što je jednako prednosti od 28 metara zaustavnog puta pri brzini od 50 km/h.
Ksenonski farovi od 35 W koriste AFS tehnologiju (Adaptive Front-lighting System – Sistem prilagodljivog prednjeg osvetljenja) koja usmerava svetlosni snop u krivinama i poboljšava vidljivost.
I na kraju, dnevna svetla, svetla za skretanje, bočna svetla i pokazivači pravca koriste LED tehnologiju za manju potrošnju goriva i maksimalne performanse.

Pomoćni sistemi

Nova Giulia poseduje najbolje od pomoćnih sistema trenutno dustupnih na tržištu. Dovoljno je uzeti u obzir mnoštvo senzora instaliranih po celom automobilu koji garantuju bezbrižnu i bezbednu vožnju. To se ogleda u sistemu za upozorenje na mogućnost čeonog sudara (Forward Collision Warning) koji detektuje da li Giulia duž svoje putanje prebrzo prilazi drugom vozilu ili prepreci i upozorava vozača ili mu pomaže da izbegne sudar ili ublaži njegove posledice. Pored toga, sistem automatskog hitnog kočenja (AEB), koji podrazumeva i zaštitu za pešake, prati prostor ispred automobila kako bi izbegao sudaranje sa pešacima koji se nađu na putanji vozila. Takođe, nova Giulia poseduje i dodatno dostupni prilagodljivi tempomat (Adaptive Cruise Control) koji smanjuje zadatu brzinu kada se vozilo približi drugom vozilu u istoj traci ili kada se drugo vozilo uključi u traku kojom se automobil kreće. Sistem se vraća na zadatu brzinu kada vozilo ispred ubrza ili pređe u drugu traku. I na kraju, paket pomoćnih sistema ne bi bio kompletan bez sistema za upozorenje na promenu trake (Lane Departure Warning) koji detektuje nenamerne promene trake i uređaja za praćenje mrtvog ugla (Blind-spot Monitoring) koji je dodatno dostupan i pomaže vozaču prilikom promene trake i preticanja, ili kada ga pretiču vozila koja su van vidnog polja.

 

Linija modela

Na Salonu automobila u Ženevi ,  linija modela Alfa Romeo  Giulia će se sastojati

od  Giulia, Super i Quadrifoglio predstavljanja.

Novi paket opreme na osnovnom paketu  je veoma darežljiva , jer uključuje kao standardni deo opreme , novi i efikasni sigurnosni sistem  Forward Collision Warning,  AEB sa detekcijom pešaka,  IBS sistem,  Lane Departure Warning,  i kontrolu brzine sao ograničenjem brzine. Takođe uključuje estetske i funkcionalne komponente kao što su npr. 16inčni aluminijumske felne, bi-zonsku kontrolu klima uređaja,  Alfa DNA sistem i Connect 6.5inčni  infotainment sistem.Kao dodatak  istoj opremi , Super verzija se sastoji od ekskluzivnim unutrašnjim i spoljašnjim komponentama:  kožne i tekstile presvlake u raznim bojama , posebne opreme i 17inčnim aluminijumskim felnama.

Nivo opreme sa najboljim performansama Quadrifoglio takođe uključuje kao standard  sve funkcionalne i estetske performanse koje pojačavaju  elegantu i sportsku spoljašnost: neke od njih su nagleašene  u sportskim kožnim i Alcanatara sedištima; sportskom volanu  sa crvenim detaljima od karbon vlakana  i estetskom aerodinamikom. Komfor i sigurnost uljučuju Blind Spot Monitoring tehnologiju i zadnju kameru sa Xenon svetlima sa AFS tehnologijom: Active Aero Splitter sistem, kočioni sistem,  DNA Pro selector sa Race modelom koji komunicira sa Chassis Domain Control sistemom  i Torque Vectoring.

 

Standardna ponuda može da se nadogradi , po narudži,  sa Luxury paketom i Sport paketom. Luxury paket  naglašava enterijer sa kožnim presvlakama kojima je dodata mogućnost grejanja , drveni finiš u enterijeru , hromirani detajli na bočnim prozorima i Xenon prednjim svetlima  od 35W sa Adaptive  Frontline sistemom.

Super verzija  Sport paketa uključuje sportsko upravljanje, aluminijumske insertacije na kontrolnoj tabli , centralnoj konzoli i vratima kao i Xenon svetla.

 

Nova Alfa Romeo Giulietta

Porodični osećaj modela Giulia: dele izgled i logiku linije modela.
Još sportskija: novi specifični detalji eksterijera i novi paket Veloce dostupni su na svim benzinskim i dizel verzijama.
Svoj debi imaće turbo dizel 1.6 JTDm od 120 KS u paru sa menjačem Alfa TCT.
Uvek povezana zahvaljujući LIVE uslugama sistema Uconnect.
Racionalna linija modela: tri nivoa opreme (Giulietta, Giulietta Super i Giulietta Veloce), dva nova paketa (Veloce i Lusso), devet verzija motora, jedanaest boja karoserije i dvanaest različitih alu-felni od 16 i 18 inča sa tri ekskluzivna dizajna.

Kako bi nastavila da igra vodeću ulogu u svom segmentu, Alfa Romeo Giulietta je osvežena naglašenijim sportskim karakterom, novim specifičnim elementima i nedvosmislenom porodičnom sličnošću sa fascinantnim modelom Giulia, koja predstavlja novu paradigmu brenda Alfa Romeo i krajnji izraz koncepta meccanica delle emozioni – to jest mehanika emocija.
Nova Giulietta dolazi sa značajnim inovacijama, poput novog turbo dizel motora 1.6 JTDm sa 120 KS uparenog sa menjačem Alfa TCT i neverovatno korisnih Live usluga sistema Uconnect dostupnih na celoj liniji modela. Pored toga, paleta je racionalizovana i sada se sastoji iz tri nivoa opreme (Giulietta, Giulietta Super i Giulietta Veloce), dva paketa (Veloce i Lusso) i devet verzija motora (benzin, dizel i TNG) tako da kupci mogu lakše i brže da odaberu verziju koja najbolje odgovara njihovim sklonostima i potrebama, i da je zatim prilagode dodatnom opremom i dodacima.
Spremna za nove izazove, nova Giulietta predstavlja oličenje neprevaziđenog „Alfa duha“, koji je više od jednog veka bio tipična odlika automobila proizvedenih od strane brenda Alfa Romeo. Oni su laki i efikasni – što proizilazi iz odabira materijala i odgovarajućeg odnosa težine i snage – i predstavljaju savršen primer brige o detaljima svojstven samo najboljem italijanskom dizajnu. Pored toga, oni su na putu agilni i upravljanje ima odličan odziv, imaju napredna vešanja i uravnoteženo raspoređenu težinu.
I na kraju, nova Giulietta poseduje niz elemenata razvijenih od strane kompanije Magneti Marelli – od svetlosnih uređaja pa do pogonskog agregata, vešanja i izduvnih sistema – što je još jedna potvrda tesne i obostrano korisne saradnje između brenda Alfa Romeo i poznatog svetskog lidera u dizajnu i proizvodnji naprednih automobilskih sistema i komponenti.

Osvežen izgled i sportskiji karakter

Danas je porodična sličnost koju nova Giulietta deli sa modelom Giulia, novom paradigmom brenda Alfa Romeo, pojačana i oličena kroz nekoliko stilskih elemata eksterijera, kao što su jedinstvena rešetka hladnjaka sa teksturom saća i novi prednji branik koji oblikom podseća na legendarni trolisni prednji deo, verovatno jedan od najslavnijih i najprepoznatljivijih simbola u svetu automobilizma. Takođe, i stil slova u nazivu „Giulietta“ kao i njihova pozicija na zadnjoj strani upućuju na model „Giulia“. Novi model nosi i redizajnirani logo, koji je modernizovan ali je sačuvao prepoznatljive stilske elemente koji su ga učinili oznakom prepoznatljivom i cenjenom u celom setu. To nije slučajno, jer samo oni sa slavnom prošlošću mogu da se suoče sa izazovima budućnosti.

Polirani farovi, novi detalji na branicima, jedinstvene alu-felne i nove zakošene izduvne cevi kompletiraju novi izgled modela. Nivo opreme Giulietta Veloce – najsportskija verzija u paleti – sada je još smeliji sa novim sportskim branicima sa Alfa Red profilima, novim farovima sa završnom obradom u boji ugljenika, detaljima u boji sjajnog antracita na kućištima retrovizora, ručkama, rešetci hladnjaka i okvirima farova za maglu.
Ova ekskluzivna sportska spoljašnjost usklađena je sa ekskluzivnim ambijentom enterijera koji je prepun elemenata vrhunskog kvaliteta na kojima su svi detalji pažljivo odabrani: nova Giulietta je najviši stepen izraza italijanskog stila. Iznutra, najsportskiji nivo opreme Giulietta Veloce poseduje nova sedišta od kože i alkantare sa integrisanim naslonima za glavu na kojima se nalaze kontrastirajući crveni šavovi i natpis „Alfa Romeo“. Standardno su uključeni i ergonomski kožni upravljač sa kontrastirajućim crvenim porubom i završna obrada komandne table i unutrašnjih strana vrata u boji ugljenika, dopunjeni posebnim mat-sivim detaljima.
Sportski karakter je podjednako snažan i na verziji Giulietta i na verziji Giulietta Sport. Prva ima sedišta obložena sivom i crnom tkaninom, jedinstvenu mat-crnu komandnu tablu, kožni upravljač i nove crne umetke na centralnom tunelu i unutrašnjim ručkama vrata. Još smeliji izgled poseduje nivo opreme Super, sa novim sedištima obloženim karakterističnom Alfa Romeo crno-sivom „cannelloni“ tkaninom. Vrhunska kožna sedišta su na oba nivoa opreme dostupna na zahtev.

Novi motor 1.6 JTDm 120 KS TCT
Novi motor 1.6 JTDm sa 120 KS koji debituje na novom modelu Giulietta uparen je sa menjačem Alfa TCT kako bi pružio kombinaciju dobro poznatih, tipičnih prednosti turbo dizel motor i udobnost koju samo automatski menjač može da ponudi, uz brzo menjanje koje omogućava dvostruko kvačilo, za vrhunsku efikasnost i užitak u vožnji.
Ovako opremljen, ovaj novi automobil ostvaruje vrhunske performanse – maksimalnu brzinu od 195 km/h, ubrzanje od 0 do 100km/h za 10,2 sekundi – a istovremeno je ekonomičan i ekološki prihvatljiv: prosečna potrošnja od 3,8 l/100 km uz samo 99 g/km of CO2 na ECO verziji.
Novi član druge generacije porodice MultiJet turbo dizel motora, 1,6-litarski agregat novog modela Giulietta razvija maksimalnih 120 KS na 3750 obrtaja i poseduje mali turbo-punjač zadužen za postizanje najboljeg obrtnog momenta u klasi (320 Nm pri 1750 obrtaja) za bolju fleksibilnost. Bitno svojstvo motora 1.6 JTDm je svakako treća generacija sistema ubrizgavanja sa zajedničkim kanalom koji koristi inovativne injektore i balansirane elektro-hidraulične ventile kako bi veoma precizno kontrolisao količinu goriva ubrizganog u komoru za sagorevanje u naročito brzim i fleksibilnim sekvencama ubrizgavanja.
Menjač Alfa TCT, sada dostupan i uz motor 1.6 JTDm sa 120 KS, može da radi i u potpuno automatskom i u sekvencijalnom režimu. Gornju i donju poziciju precizne i ergonomske ručice menjača manuelno kontroliše vozač. Poluge menjača na upravljaču mogu biti odabrane kao alternativno rešenje. Takođe se može koristiti i selektor Alfa DNA za odabir dinamičnih performansi automobila putem upravljanja obrtnim momentom, kočnica putem funkcije pred-punjenja, logike menjača TCT, odziva ubrzanja, sistema elektronske kontrole stabilnosti, elektronskog samoblokirajućeg diferencijala Alfa Q2 i kontrole vuče ASR. Vozač može da aktivira tri režima vožnje u zavisnosti od uslova na putu i stila vožnje.
Ukratko, linija motora za novi model Giulietta sada uključuje četiri benzinska turbo motora (1,4-litarski turbo benzinac sa 120 KS, 1,4-litarski Turbo MultiAir sa 150 KS, 1,4-litarski Turbo MultiAir sa 170 KS i TCT i motor 1750 Turbo Petrol sa 240 KS i TCT), kao i četiri turbo dizel motora: 1,6-litarski JTDm sa 120 KS i manuelnim sistemom prenosa ili menjačem TCT, 2,0-litarski  JTDm sa 150 KS i 2,0-litarski JTDm sa 175 KS i menjačem TCT. I na kraju, tu je i 1,4-litarski motor TB sa 120 KS na dve vrste goriva (TNG i benzin).

Sistem Uconnect sa novim LIVE uslugama
Inovativni sistem Uconnect sa 5 ili 6,5-inčnim ekranom osetljivim na dodir ponosno stoji na centralnom delu  komandne table novog modela Giulietta. Ovaj multimedijalni uređaj poseduje blutut konekciju za korišćenje telefona u hends-fri  režimu i audio prenos, kao i Aux-in i USB ulaze, glasovnu kontrolu, čitač SMS poruka i DAB uređaj za slušanje radija u digitalnom kvalitetu. I 6,5-inčni i 5-inčni Uconnect sistemi razvijeni su u saradnji sa eminentnim partnerima kao što su Harman i Here Auto (prva varijanta) i Continental (druga). Na novom modelu Giulietta debituju i nove usluge UconnectTM LIVE koje omogućavaju povezanost tokom vožnje korišćenjem pametnog telefona.

Preuzimanjem besplatne aplikacije sa sajtova App Store ili Google Play Store pomoću vašeg pametnog telefona, Uconnect LIVE omogućuje puštanje muzike putem servisa Deezer i TuneIn, praćenje vesti sa Rojtersa, povezanu navigaciju putem TomTom LIVE i mogućnost da ostanete u kontaktu sa prijateljima putem prijavljivanja na Facebook i Twitter. Štednja, ekološka vožnja i kontrola parametara su takođe svugde zagarantovani uz aplikacije eco:Drive i my:Car.

Na novom modelu Giulietta debituje i Alfa Performance, ekskluzivna usluga posebno stvorena da unapredi iskustvo vožnje. Zahvaljujući nizu digitalnih uređaja i instrumenata, vozači mogu da kontrolišu glavne parametre automobila, da mere njegove performanse korišćenjem posebnih tajmera i da vide statisičke podatke o vožnji na svojim pametnim telefonima, pored dobijanja saveta za vožnju u realnom vremenu. Ova usluga je dostupna na sistemu Uconnect 6.5” Radio Nav LIVE.

Još neke od funkcija sistema 6.5” Uconnect LIVE uključuju i satelitsku navigaciju sa 3D mapama iz ptičje perspektive, postupna uputstva za praćenje rute i glasovni odabir destinacije u samo jednom koraku.

Kompletna, racionalna linija modela za lak izbor
U Evropi, nova linija modela Giulietta sastoji se iz tri nivoa opreme (Giulietta, Giulietta Super i Giulietta Veloce), dva nova paketa (Veloce i Lusso) i devet verzija motora, uključujući i novi 1,6-litarski turbo dizel JTDm sa 120 KS i menjačem TCT, koji će naročito da cene komercijalni korisnici. Paleta se sastoji iz devet boja karoserije, uključujući novu belu Alfa White i sivu Lipari Grey, dvanaest različitih alu-felni (svaka od veličina ima po jedan novi obrazac) i još dva paketa (Comfort i Visibility) kojima je cilj da zadovolje potrebe kupca.

Početni nivo opreme Giulietta poseduje novi prednji deo – sa rešetkom hladnjaka sa teksturom saća i novim detaljima utisnutim na branicima – ukrašen farovima sa poliranim okvirima, satenskim ručkama i novim zakošenim izduvnim cevima. Iznutra se nalaze nova sedišta obložena crnom i sivom tkaninom sa logoom brenda Alfa Romeo na naslonima za glavu, novi mat-crni detalji na komandnoj tabli sa mat-crnom završnom obradom i somotskim patosnicama. Osveženi stilski elementi dolaze uz sveobuhvatnu standardnu opremu koja uključuje kožni upravljač, klimu, 5-inčnni Uconnect sa uslugama Uconnect Live, selektor Alfa DNA (sa elektronskim diferencijalom Q2 i DST sistemom), inovativnim sistemom elektronske kontrole stabilnosti ESC (sa funckijama ASR i Hill Holder), šest vazdušnih jastuka i prednjim i zadnjim prozorima sa električnim podizačima. Kupci modela Giulietta mogu da odaberu jedan od sledećih motora: 1,4 litarki turbo benzinac sa 120 KS, 1,4 litarki turbo benzinac sa 150 KS, 1,4 litarki turbo benzinac sa 170 KS i menjačem TCT, 1,6-litarski motor JTDm sa 120 KS i manuelnim ili TCT menjačem, 2,0-litarski JTDm sa 150 KS i 1,4-litarski TB sa 120 KS na dve vrste goriva (TNG i benzin).
Dostupan uz sve verzije motora (sem motora 1750 Turbo Petrol sa 240 KS i TCT), nivo opreme Giulietta Super na osnovnu verziju dodaje niz interesantnih svojstava, kao što su klima sa dve zone, tempomat i prednji naslon za ruku. Što se tiče spoljašnjeg izgleda, model dolazi sa 16-inčnim alu-felnama, svetlima za maglu, hromiranim detaljima i unikatnim sedištima sa crnom i sivom tkaninom i logoom brenda Alfa Romeo na naslonima za glavu. Kupci takođe imaju mogućnost da svoj novi model Giulietta Super dalje prilagode odabirom paketa Lusso ili Veloce kako bi naglasili elegantni ili sportski karakter svog automobila. Paket Lusso uključuje kožna sedišta podesiva po visini, naslone za ruku napred i nazad, aluminijumske štitnike pragova i 6,5-inčni sistem Uconnect Radio Nav. S druge strane, paket Veloce uključuje sve estetske komponente verzije Giulietta Veloce opisane u nastavku.

Giulietta Veloce – najbolji izraz sportskog karaktera novog modela Giulietta – upotpunjuje liniju modela i dolazi prepuna standardne opreme i posebnih elemenata za još smeliji izgled sa tehničko-trkačkim svojstvima koja joj daju beskompromisnu pojavu na putu. To uključuje posebno podešena sportska vešanja, bočne donje spojlere, sportske branike sa ekskluzivnim crvenim Alfa profilom, 17-inčne alu-felne, predimenzionionirane Brembo kočnice sa crvenim kočionim kleštima i četiri servo pumpe i predimenzioniranim izduvnim cevima. Još neke interesantne karakteristike uključuju ekskluzivnu oznaku „Veloce“, zatamnjena stakla, farove sa završnom obradom u boji ugljenika, završnu obradu u boji sjajnog antracita za kućišta retrovizora, ručke, rešetku hladnjaka i okvire farova za maglu. Iznutra, sportsku namenu novog modela Giulietta Veloce potvrđuju nova sedišta od kože i alkantare sa kontrastirajućim porubom i natpisom „Alfa Romeo“ na integrisanim naslonima za glavu, aluminijumske papučice, mat-sivi umeci, ergonomski sportski upravljač sa crvenim porubom i oplata komandne table i vrata u boji ugljenika. Kao što se može i očekivati, ova visoko-performantna verzija novog modela Giulietta dolazi isključivo uz moćni motor 1750 Turbo Petrol sa direktnim ubrizgavanjem i aluminijumskim karterom koji oslobađa 240 KS na 5750 obrtaja.

Novi Alfa Romeo Mito
Novi Mito debituje na Međunarodnom salonu automobila u Ženevi. Ovaj model ponovo potvrđuje svoj identitet na mnoge načine, istovremeno zadržavajući poziciju malog automobila sposobnog da osvoji kupce koje  privlače njegov italijanski stil i tehnička izvrsnost, za potpuni užitak u vožnji. S početkom prodaje širom Evrope od druge polovine godine, i mladom, dinamičnom klijentelom kao ciljnom grupom, novi Mito je osvežio svoj izgled predstavljanjem putpuno nove rešetke hladnjaka i snažne porodične sličnosti sa očaravajućim modelom Giulia. Pored toga, nakon premijernog predstavljanja na modelu Giulia, redizajnirani logo brenda i novi stil slova po prvi put se pojavljuju na ovom kompaktnom modelu brenda Alfa Romeo.
Još jedna veza sa modelom Giulia jeste racionalizacija palete. Linija modela sada uključuje tri nivoa opreme (Mito, Super i Veloce) i dva posebna paketa (Veloce i Lusso).

Devet boja karoserije, uključujući i potpuno novu pastelno belu, i ne manje od osam različitih alu-felni (uključujući tri nova dizajna od 16, 17 i 18 inča), čine liniju modela koja će omogućiti kupcima da izaberu verziju novog modela Mito koja najbolje odgovara njihovim sklonostima i potrebama. Pored toga, u zavisnosti od nivoa opreme i zemlje prodaje, dostupni su određeni paketi (Style, Comfort i Visibility) koji grupišu najpopularniju opremu, za značajnu uštedu.

Tu su i novosti u pogledu verzija motora, sa neprevaziđenim 1,3-litarskim motorom MultiJet od 95 KS koji je poznat po svom sjajnom temperamentu, velikoj ekonomičnosti i niskim emisijama. I sve to bez žrtvovanja performansi: maksimalna brzina od 180 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 12,5 sekundi. Time je dopunjena bogata linija koja već uključuje 1,4-litarski motor sa 78 KS, 1,4-litarski benzinac MultiAir Turbo sa 140 KS ili 170 KS (oba sa automatskim TCT prenosom), 0,9-litarski Turbo TwinAir sa 105 KS i 1,4-litarski TNG Turbo motor sa 120 KS.
U cilju zadovoljenja potreba kupaca koji sve više žude za automobilima kompatibilnim sa novim tehnologijama i mogućnošću povezivanja sa društvenim kanalima, novi Mito dolazi uz sistem UConnect sa 5-inčnim ekranom osetljivim na dodir i blutut interfejsom, Aux-in i USB ulazima i glasovnom kontrolom. Dostupna je i verzija sa dodatim inovatitvnim digitalnim radiom (DAB) i novim uslugama Uconnect Live koje omogućavaju stalnu povezanost korišćenjem više aplikacija na pametnom telefonu. Konkretno, nakon preuzimanja aplikacije Uconnect LIVE sa sajta Apple Store ili Google Play Store, kupci novog modela Mito mogu direktno preko ekrana osetljivog na dodir da pristupe servisu „TuneIn“ koji nudi pristup preko 100,000 internet radio stanica širom sveta, aplikaciji „Deezer“, sa katalogom muzike sa interneta koji sadrži preko 35 miliona naslova; Rojtersu, putem kog ćete biti obavešteni o novostima u svetu; i sajtovima Facebook i Twitter kako biste ostali u kontaktu sa vašim prijateljima. Pored toga, LIVE usluge omogućavaju vozaču da iskusi TomTom navigaciju koja podrazumeva najširi spektar informacija o saobraćaju u svetu, sa preko 100 miliona kilometara izmerenih saobraćajnih parametara svakog dana. I na kraju, Uconnect LIVE vam omogućava pristup aplikaciji my:Car, sa upozorenjima u realnom vremenu, sa podsetnicima za procedure održavanja i pristupom interaktivnom uputstvu, sve to kako bi vozač mogao da održava svoj automobil na najbolji mogući način. Pored toga, sa funkcijom Efficient Drive, vozač dobija savete u odnosu na svoj stil vožnje, i zahvaljujući povratnim informacijama koje dobija u realnom vremenu, može da smanji potrošnju goriva i emisije CO2.

Prvi nivo opreme modela Mito karakteriše novi nos koji krase farovi sa poliranim okvirima, ručke sa satenskim okvirima, 16-inčne felne i kućišta retrovizora u boji karoserije. Iznutra, tamni sportski ambijent pojačavaju nova sedišta pokrivena crnom tkaninom, sa znakom Alfa Romeo na naslonima za glavu, i upravljačem sa restilizovanim simbolom Alfar Romeo u centru. Osveženi stilski elementi dolaze uz bogatu standardnu opremu koja uključuje manuelnu kontrolu klime, 7 vazdušnih jastuka, selektor Alfa DNA (sa elektronskim diferencijalom Q2 i sistemom DST) kao i sistemom elektronske kontrole stabilnosti (sa funkcijama ASR i Hill Holder).

Nivo opreme Super obezbeđuje još više sadržaja, povrh ionako bogate standardne opreme koja dolazi na početnom nivou, i uključuje: 16-inčne alu-felne, satenska kućišta retrovizora, tempomat, 5-inčni info-zabavni sistem Uconnect sa ekranom osetljivim na dodir i novu tkaninu u antracitno sivoj boji i sedišta od crne eko kože sa komplementarnim šavovima i logoom Alfa Romeo na prednjoj strani naslona za glavu. Na zahtev, kupci svoj Mito Super mogu da opreme i automatskom kontrolom klime i sedištima od fine kože – u crnoj, crvenoj i boji duvana – sa logoom Alfa Romeo sa strane. Pored toga, dostupni su i paketi Veloce i Lusso, koji dodatno naglašavaju sportsku ili elegantnu notu novog modela Mito Super.

Novu liniju modela Mito upotpunjuje verzija Veloce koja poseduje stilske elemente za još smeliji izgled sa tehničko-trkačkim svojstvima koja mu daju beskompromisnu pojavu na putu. Tu spadaju sportska vešanja sa sportskim podešavanjem, sportski zadnji branik, dvostruka izduvna cev, 17-inčne alu felne i predimenzionirani Brembo kočioni sistem. Drugi interesantni detalji uključuju poseban amblem na eksterijeru, zatamnjena zadnja stakla, nove farove u boji ugljenika i kućišta retrovizora, ručke, okvire farova i rešetku hladnjaka sa sjajno crnom završnom obradom. Iznutra, sportsku namenu novog Mito Veloce potvrđuje posebno oblikovan upravljač i aluminijumska oplata papučica i ojačanje patosnice. Standardnu opremu upotpunjuju i nova sportska sedišta od platna i alkantare sa kontrastnim crvenim porubom i logoom brenda Alfa Romeo izvezenim na naslonima za glavu. Pored toga, dostupna su i sportska sedišta marke Sabelt obložena alkantarom, sa konstrukcijom od ugljeničnih vlakana, ili elegantnija verzija crno-crvenih kožnih sedišta, dostupna na zahtev.

Bez obzira na odabranu verziju, novi Mito san vožnje Alfa Romea čini dostupnim svima, kroz zbir tehnologije i performansi, i sposoban je da svako putovanje pretvori u nezaboravan vozački doživljaj. Sa ovim novim modelom, Alfa Romeo direktno cilja mlađu klijentelu, takozvanu „milenijumsku generaciju“ koja oseća sve veću potrebu za nezavisnošću i koja često menja pravac, ne dozvoljavajući da bude sputana: oni žele da uživaju u trenutku bez iluzije da se budućnost ikako može kontrolisati. Novi Mito je osmišljen za njih – ovaj automobil je uvek povezan i ekološki prihvatljiv, u istinski kosmopolitskom stilu.